printlogo


کد خبر: 242450تاریخ: 1400/11/23 00:00
نقل و انتقالات

خریدهای نفت مسجدسلیمان
باشگاه نفت مسجدسلیمان در نقل و انتقالات زمستانه تاکنون هفت بازیکن جذب کرده است .با درخواست محمود فکری و با رایزنی مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان، تاکنون امین اسدی، محمد مشایخ، احمد جبوری، پیمان میری، حسن مرادی‌فر، مهدی هاشم‌نژاد و سعید آهنی جذب شده‌اند .اسدی از تیم تراکتور، الجبوری از فولاد، مشایخ از شاهین شهرداری بوشهر، هاشم‌نژاد از ملوان، آهنی از گل‌گهر، میری از هوادار و مرادی‌فر از خوشه‌طلایی به نفت مسجدسلیمان آمده‌اند.
 
 
بدرقه در پیکان
میلاد بدرقه هافبک ۲۵ ساله که طی فصول گذشته در فولاد خوزستان توپ می‌زد، با عقد قراردادی به جمع شاگردان مجتبی حسینی اضافه شد.
بدرقه در جلسه با امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان به توافق نهایی رسید و قراردادش را به مدت ۱.۵ فصل به امضا رساند. 
این بازیکن از عصر جمعه در تمرینات پیکان حضور پیدا کرد.
 
 
وکیا فجری شد
یوسف وکیا مدافع نیم فصل اول باشگاه خیبر خرم‌آباد که در ابتدای فصل از شهرخودرو راهی این تیم شده بود به فجر‌سپاسی شیراز پیوست. 
این مدافع سابقه بازی در فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان و شهرخودرو را در کارنامه خود دارد.
 
 
 نادرمحمدی دردفاع راست تراکتور
مدافع راست پیکان مقصد نیم فصل دوم خودش را مشخص کرد .پیرو درخواست کادرفنی و تلاش و پیگیری‌های مدیریت باشگاه، ظهر پنجشنبه ۲۱ بهمن رضایتنامه نادر محمدی اخذ و با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست .
این مدافع ۲۴ ساله در نیم فصل نخست مسابقات در تیم پیکان بازی می‌کرد.
 
 
توافق قاسمی‌نژاد با پیکان
هافبک پیشین تیم فولاد خوزستان به پیکان تهران پیوست. محمد قاسمی‌نژاد هافبک باتجربه فوتبال که نیم فصل اول لیگ برتر را در فولاد خوزستان گذراند، با عقد قراردادی 1.5 ساله به پیکان تهران پیوست. قاسمی‌نژاد که جدایی‌اش از فولاد قطعی شده بود، بعد از برگزاری جلسه با امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان به توافق نهایی رسید و قراردادش را با این باشگاه به امضا رساند. این هافبک هجومی 32 ساله علاوه بر فولاد خوزستان سابقه بازی در تیم‌های پدیده مشهد، نساجی مازندران، صنعت‌نفت آبادان و... را در کارنامه‌اش دارد و از این پس زیر نظر مجتبی حسینی فوتبالش را ادامه خواهد داد.
 
 
حسام پورهاشم به ذوب‌آهن پیوست
مدافع تیم پدیده مشهد به جمع شاگردان مهدی تارتار اضافه شد .حسام پورهاشم سابقه حضور در تیم‌های گل‌گهر و پدیده مشهد را در کارنامه خود دارد و اینک با عقد قرارداد خود، رسما به تیم فوتبال ذوب‌آهن پیوست.
 
 
جدایی کرار جاسم از نفت مسجدسلیمان
کرار جاسم که اول فصل با درخواست فراز کمالوند به نفت مسجدسلیمان پیوست خیلی زود از این تیم کنار گذاشته شد .
باشگاه نفت مسجدسلیمان با توجه به بند موجود در قرارداد کرار جاسم فسخ یکطرفه انجام داد .این مهاجم 35 ساله  که تجربه زیادی در لیگ برتر ایران دارد و زمانی ستاره استقلال و تراکتور بود دو سالی را از لیگ ایران دور بود و امسال با حضور در نفت مسجدسلیمان دوباره لیگ برتری شد.
 
 
علی آل‌کثیر در آلومینیوم اراک
بازیکن سابق نساجی مازندران به جمع شاگردان رسول خطیبی پیوست .علی آل‌کثیر بازیکن سابق تیم فوتبال نساجی مازندران با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست و شاگرد رسول خطیبی در این تیم شد .این‌ بازیکن سابقه بازی در تیم‌های ماشین‌سازی، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران را در کارنامه خود دارد.
 

 


Page Generated in 0.0055 sec