printlogo


کد خبر: 242444تاریخ: 1400/11/23 00:00
مصاحبه

کمندانی: این هم شانس من است
میلاد کمندانی که نیم فصل اول در شهرخودرو توپ می‌زد به تازگی با فجرسپاسی قرارداد امضا کرد. 
او در این باره می‌گوید: «طبق بندی که در قراردادم داشتم از شهرخودرو جدا شدم و قراردادم را فسخ کردم و ان‌شاءالله نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل اول باشد .خدا را شکر بچه‌ها و کادر فنی خیلی خوب هستند و توانایی بالایی دارند. امیدوارم در ادامه مسیر بتوانم کمک بزرگی به تیم بکنم و نتایج خیلی خوبی بگیریم. امیدوارم دل هواداران‌مان را شاد کنیم و شرمنده آنها نشویم .من به فجر آمدم و تمام تلاشم را می‌کنم مثمرثمر باشم و هر کمکی از دستم بربیاید انجام می‌دهم. امیدوارم شرمنده کادر فنی و مردم نشویم و آخر فصل رتبه خوبی کسب کنیم. این هم از شانس من است، به هر تیمی رفتم اتفاق بدی برایم رخ داده و شرایط آن‌طور که باید مهیا نشده ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم. اینها همه امتحان است و ان‌شاءالله دست پر بیرون بیایم.» 
کمندانی در مورد تقابل با تیم سابقش گل‌گهر این‌طور می‌گوید: «بازی خیلی سختی است. تیم گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب این فصل است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ان‌شاءالله دست پر به شیراز برگردیم. کارت من صادر شده و اگر کادر فنی صلاح ببیند بازی می‌کنم.»
 
 
سیدعباسی: مس نشان داده تیم باثباتی است
سیدداود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره بازی تیمش مقابل مس رفسنجان می‌گوید: «مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و تشکیلات خوبی دارد. نتایجی که این فصل در لیگ گرفتند، نشان دهنده ثبات آنهاست. مس مدت کوتاهی است که در لیگ حضور دارد و در همین دو فصل نشان داده ثبات دارد. مس این فصل نتایج بهتری گرفته، تیمی قدرتمند است و ما از توانایی آنها با خبر هستیم. بچه‌ها آماده هستند تا بازی خوبی را مقابل مس انجام دهیم. به اندازه توان خودمان توانستیم چند بازیکن در نیم فصل جذب کنیم و امیدوارم فردا بتوانند به ما کمک کنند.» او چند بازیکنش را در اختیار ندارد: «ابوالفضل عکاشه، مهدی شریفی، حسین حیدری، محمد محمدزاده و ابوذر صفرزاده را در این بازی نداریم.»

Page Generated in 0.0060 sec