printlogo


کد خبر: 242442تاریخ: 1400/11/23 00:00
مصاحبه و خبر

ربیعی: هدف‌گذاری ما کسب سهمیه نیست
محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی امروز تیمش مقابل پدیده می‌گوید: «به نظر من یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی که پیش رو داریم همین بازی است، به خاطر شرایطی که پدیده در آن قرار دارد. پدیده‌ در هفته‌های گذشته نسبتاً شرایط خوبی داشته است. ما در تیم‌مان با توجه به وقفه‌ بیست و چند روزه لیگ، واقف به این موضوع هستیم که باید با نهایت تمرکز و جدیت در بازی امروز بازی کنیم. بعد از بازی می‌توانم درباره کیفیت این تیم نظر بدهم. حضور تیم در مشهد بسیار موهبت بزرگی است. ما که خیلی به امام رضا(ع) علاقه‌مند هستیم، علاوه بر زمانی که خودمان دلتنگ می‌شویم و به مشهد می‌آییم حضور تیم در مشهد، یک توفیق بسیار بزرگ است و امیدوارم که مشهد همیشه یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد.» 
او با اشاره به پیشنهاد گل‌محمدی برای تعطیلی دو هفته‌ای لیگ به‌ دلیل شیوع اُمیکرون این‌طور می‌گوید: «ما بعد از ابتلای بازیکنان‌مان به کرونا، بازیکنان را قرنطینه کردیم و دستورالعمل بسیار شدیدی برای کل تیم داشتیم و جریمه سنگینی را هم برای ابتلای بازیکن‌‌مان به کرونا دادیم. درباره تعطیلی مسابقات هم باید بگویم که تصمیم‌گیرنده بهتر سازمان لیگ و کمیته پزشکی ورزشی است، مطمئناً این ویروس سرعت انتشارش بالاتر است و می‌تواند نفرات بیشتری را مبتلا کند و طول درمانش کمتر است.» 
ربیعی درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی می‌گوید: «من در این مدت خیلی به این سؤال پاسخ دادم. به هر حال اینکه تیم مس توانسته است این ظرفیت را برای خودش ایجاد کند، یک رشد خوب به شمار می‌آید. برنامه و هدف‌گذاری ما برای این فصل این نبوده است، ولی هیچ وقت جلوی جاه‌طلبی و بلندپروازی تیم و خودم را نخواهم گرفت، اما دوست دارم که خیلی عاقلانه و با تدبیر به این موضع نگاه شود که امسال دومین فصل حضور تیم مس در لیگ برتر است و مجموعه باشگاه ما نیازمند تجربه بیشتر تیمداری در لیگ برتر و تکمیل ظرفیت‌ها و سخت‌افزارهاست، اما این مسائل دلیل نمی‌شود که قدرت، تمرکز و جسارتی که در نیم‌فصل اول از خودمان نشان دادیم در ادامه مسیر از خودمان بروز ندهیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و قطعاً در مسیری که مدنظرمان است تلاش خواهیم کرد.»
 
 
رهقی مدیر تیم فوتبال پیکان شد
در پی کناره‌گیری سعید دقیقی از سمت مدیریت تیم فوتبال پیکان و موافقت امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه با این استعفا، سرپرست جدید خودروسازان معرفی شد . بر این اساس و با نظر مدیرعامل باشگاه، علیرضا رهقی که پیش از این مدیر اجرایی باشگاه پیکان بود، به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه منصوب شد .رهقی که در گذشته چندین سال سرپرستی تیم فوتبال پیکان را برعهده داشته بار دیگر در این سمت فعالیت خواهد کرد.  او همچنین در باشگاه‌های بادران تهران و سیاه‌جامگان مشهد نیز سابقه مدیریت تیم فوتبال را دارد.
 
 
جدایی حردانی دوم از فولاد
فولاد یکی از فعال‌ترین باشگاه‌های مارکت زمستانی لیگ برتر ایران به شمار می‌رود و ورودی و خروجی‌های سرشناسی داشته است. صالح حردانی، یکی از چهره‌های سرشناس فولاد بود که بعد از کش و قوس‌های فراوان، این تیم را به مقصد استقلال ترک کرد؛ چند روز بعد از این انتقال صابر، برادر او هم با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، خبر از جدایی‌اش از فولاد داده و با هواداران این تیم خداحافظی کرد: «هواداران محترم و بی‌نظیر فولاد بزرگ از اینکه چندین سال را در کنار شما سپری کردم، احساس بسیار خوبی دارم. خوبی‌های زیادی از شما دیدم و باور دارم که یاد شما برای همیشه در قلب و روح من زنده خواهد بود. هواداران متعصب که در این مدت یار و یاور من بودید، هیچ چیز جز خوبی از شما در ذهن ندارم و امیدوارم شما نیز من را تنها با خوبی‌هایم به خاطر بیاورید.»
 

 


Page Generated in 0.0041 sec