printlogo


کد خبر: 242436تاریخ: 1400/11/21 00:00
تلاش نافرجام برای داخل گود آوردن شهریار
علی دایی پیشنهاد کمیته فنی فدراسیون را رد می‌کند

فدراسیون صاحب کمیته فنی شده است. میرشاد ماجدی تحت عنوان مدیر فنی فعالیت می‌کند و دکتر بیژن ذوالفقارنسب هم رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود. همچنین قرار است حسن روشن و حسین کلانی هم تحت عنوان اعضای این کمیته کنار ذوالفقارنسب باشند ولی تعداد حاضران در کمیته مذکور طی روزهای آینده اضافه خواهد شد و فدراسیون می‌خواهد جمعی متشکل از حداقل پنج چهره سرشناس فوتبالی داشته باشد. 
کمیته فنی فدراسیون فوتبال شغلی تمام‌وقت نیست و بیشتر جنبه نظارتی و ارائه راهکارهای کلی دارد. قرار شده برای انتخاب سرمربیان تیم‌های مختلف ملی، نظر کارشناسی و مشورتی اعضای کمیته فنی گرفته شود و قبل از انتصاب هر مربی، پیرامون نقاط ضعف و قوت شخص مورد نظر در این جمع صحبت شود.
 در همین خصوص تعدادی از مدیران فدراسیون به صورت غیر رسمی پیشنهاد داده بودند تا با علی دایی هم جهت حضور در کمیته فنی صحبت شده و شهریار فوتبال ایران هم به این جمع دعوت شود ولی برخی از چهره‌های اصلی فدراسیون اصرار دارند اصلاً چنین بحثی به طور رسمی مطرح نشود چون دایی پیشنهاد مذکور را قبول نخواهد کرد و با فدراسیون به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی همکاری نمی‌کند بنابراین بهتر است این طرح همین حالا به بایگانی سپرده شود و کسی سراغ مذاکره با سرمربی اسبق تیم ملی نرود.
 

Page Generated in 0.0066 sec