printlogo


کد خبر: 242433تاریخ: 1400/11/21 00:00
هنوز هم استعفا نمی‌دهید آقای رئیس؟!

شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم با اعتماد به نفسی عجیب، همچنان به کارش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ادامه می‌دهد و این در حالی است که رفقای نزدیکش دیگر میلی به ادامه دوستی و همکاری با او ندارند.
 آنها که در یک روز شیرین، همراه با عزیزی خادم رأی گرفتند و به هیأت رئیسه رفتند، حالا علیه رئیس امضا جمع کرده‌اند تا او را برکنار کنند. خیلی هم شیک و مجلسی! یک اظهارنظر عجیب کافی بود تا فدراسیون فوتبال زیر آوار حواشی گرفتار شود. نام بردن از «خوبان عالم» عزیزی خادم و مدل مدیریتی‌اش را بخوبی نمایان ساخت تا جناب رئیس وارد یک مهلکه واقعی شود. 
همه منتظر بودند تا او به نوعی، این موضوع را تکذیب کند و خودش را نجات بدهد اما نه تنها چنین کاری نکرد، بلکه رویه‌اش بدتر هم شد و مسیر عجیب‌تری در پیش گرفت. او در پی لجبازی برآمد و بعدها شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه تمام این اخبار صحت دارد و او به دنبال مسائلی ماورایی برای مدیریت است. اینها هم سبب نشد تا آقای رئیس تنبیه شود. از سوی دیگر، تیم ملی فوتبال کشور آن‌قدر نتایج خوب و جذاب می‌گرفت که کسی به عزیزی خادم کاری نداشت اما حاشیه‌سازی‌های او و مدیران فدراسیونش ادامه یافت تا جایی که بحث به بالاترین مقام‌ها از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشید. 
هنوز عزیزی خادم رئیس است در حالی که اکثر اعضای هیأت رئیسه علیه مدل مدیریتی او قیام کرده‌اند. از این موضوع عجیب‌تر، رفتار تعدادی از اعضای هیأت رئیسه است که با سکوت خود، قصد دارند از آب گِل‌آلود ماهی بگیرند. آنها سکوت کرده‌اند و منفعل هستند تا «ببینند چه می‌شود» در حالی که صندلی افراد شایسته و رک‌گو را اشغال کرده‌اند. 
اگر فرد شجاعی روی آن صندلی نشسته بود یا برگه استیضاح را امضا می‌کرد و یا لااقل در حمایت از رئیس فدراسیون، واکنشی نشان می‌داد تا شاید به عزیزی خادم کمکی کرده باشد. مثلاً گفته شد میرشاد ماجدی امضای خود زیر برگه استیضاح را پس گرفته تا صاحب صندلی مدیر فنی فدراسیون شود؛ راست یا دروغش هم به گردن راوی! حالا هم می‌گویند تنها حامیان اصلی عزیزی خادم یعنی نایب رئیس اول و دوم او هم به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند و بود و نبودشان هیچ تأثیری بر عملکرد قانونی سایر اعضای شجاع هیأت رئیسه ندارد. با این شرایط، هیچ‌کس نیست که به عزیزی خادم مشاوره بدهد بهتر است آبرویش را بردارد و قبل از مجمع فوق‌العاده، استعفا بدهد. حالا که کار تمام شده، اینکه خودش برود به مراتب بهتر است تا رفقای قدیمی از ساختمان فدراسیون با چند امضا، اخراجش کنند!
 

Page Generated in 0.0063 sec