printlogo


کد خبر: 242420تاریخ: 1400/11/21 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
به فرهاد مجیدی سرمربی این روزهای تیم استقلال بگویید حرمت بزرگتر‌ها و پیشکسوت‌ها را حفظ کند. فرهاد با این رفتار به جایی نمی‌رسد. من از طرفداران قدیمی استقلال هستم تا زمانی هم که مجیدی مربی استقلال باشد، اصلاً بازی‌های استقلال را تماشا نمی‌کنم.
شیرازیان از تهران
 
با آرزوی موفقیت برای سردار در ترکیب تیم جدید. قطعاً ایفای نقش او در تیم جدید، بازتاب مثبتی از عظمت نام ایران نمایان خواهد کرد.
مهری از تهران
 
رأی کمیته انضباطی و به‌دنبال آن رأی کمیته استیناف علیه باشگاه گل‌گهر عادلانه نبود بلکه در واقع نوعی گوشمالی قلعه‌نویی برای مسائل دیگری بود. به نظر من بهترین راهکار این بود که تیمی که تخلف کرده بایستی جریمه نقدی می‌شد.
مجیدی از تهران
 
بعضی داوران از زمانی که داور بازی تیم پرسپولیس با سایر تیم‌ها بوده‌اند (2 سال و شش ماه)، تیم پرسپولیس اصلاً بازنده زمین مسابقه نبوده است. آنها نه تنها حق استقلال بلکه حق اکثر تیم‌های لیگ برتر را هم پایمال کرده‌اند.
حسین آباد از تهران
 
به نظرم تیم هوادار یک بار دیگر مقابل تیم استقلال قرار می‌گیرد، برنده این بازی کسی نیست جز رضا عنایتی که شایسته کسب جایزه بهترین مربی فوتبال ایران است.
کریمی از مشهد
 
از خوانندگان قدیمی روزنامه ایران ورزشی هستم. لطفاً اگر امکان دارد راجع به لیگ برتر ولیبال هم بنویسید. البته من به رشته دو‌و‌میدانی هم علاقه خاصی دارم و مطالب روزنامه را نیز در خصوص این رشته پر‌طرفدار جهانی دنبال می‌کنم.
مهدی رضایی از سنندج
ایران ورزشی: با تشکر از حسن توجه شما، صفحه 4 روزنامه ایران ورزشی به رشته‌های منهای فوتبال اختصاص دارد. شما می‌توانید مطالب غیر‌فوتبالی را در این صفحه دنبال کنید.
 

 


Page Generated in 0.0038 sec