printlogo


کد خبر: 242411تاریخ: 1400/11/21 00:00
خبر

منچستر یونایتد به‌دنبال آکانجی
منچستر یونایتد می‌خواهد مانوئل آکانجی، مدافع میانی بوروسیا دورتموند را جذب کند. رالف رانگنیک این مدافع سوییسی را بسیار می‌پسندد و او هم رویای حضور در لیگ برتر را دارد. گفته می‌شود مبلغ 30 میلیون یورو برای جذب او کافی خواهد بود. قرارداد فعلی این بازیکن تا تابستان 2023 است. چند باشگاه بزرگ انگلیسی دیگر هم اوضاع را از نزدیک زیر نظر دارند.
 
شش باشگاه بزرگ انگلیس خواهان اکیتیکه
شش باشگاه بزرگ انگلیس استعدادیاب‌های خود را در دیدار اخیر ریمس به ورزشگاه فرستاده بودند تا بازی هوگو اکیتیکه را تماشا کنند. نمایندگان منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول، آرسنال، تاتنهام و چلسی در ورزشگاه بودند و گل‌زنی این بازیکن 19ساله در برد پنج بر صفر برابر بوردو را از نزدیک دیدند. رئال مادرید، بایرن مونیخ و یوونتوس هم اوضاع او را زیر نظر دارند. نیوکاسل هم در زمستان او را می‌خواست.
 
گاوی قراردادش را با بارسلونا تمدید می‌کند
گاوی قرار است قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند. ژاوی، مربی بارسا مصمم است که این بازیکن 17ساله را نگه دارد و مذاکرات او با بارسا به مراحل جدی رسیده است. بارسا می‌خواهد قراردادی تا سال 2027 با او امضا کند. این بازیکن همین حالا هم تبدیل به یکی از بازیکنان مهم تیم شده است.
 
دورتموند، امیدوار به نگه داشتن هالند
مارکو روزه، مربی بوروسیا دورتموند از اوضاع ارلینگ هالند صحبت کرده است. این بازیکن 21ساله را باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن، منچستر یونایتد و منچستر سیتی می‌خواهند. اما روزه می‌گوید که دورتموند همچنان امیدوار است که هالند را نگه دارد: «من هر روز با ارلینگ در تماس هستم و این بازیکن را دوست دارم. همه چیز روی میز است. همه با هم صادق هستیم. او تصمیم خود را خواهد گرفت و باشگاه هم آماده‌اش است. البته که ما می‌خواهیم او بماند.» این در حالی است که خبر رسیده پاری سن ژرمن می‌خواهد در صورت ناکامی در تمدید قرارداد کیلیان امباپه، هالند را در تابستان جذب کند.
 
 
دیه‌گو کاستا راهی آتالانتا می‌شود؟
آتالانتا می‌خواهد دیه‌گو کاستا را جانشین دووان زاپاتا سازد. زاپاتا دچار مصدومیتی جدی شده و تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و آتالانتا بازیکنی می‌خواهد که تا پایان فصل جانشین او شود. کاستا بازیکن آزاد است. او در ژانویه از اتلتیکو مینیرو جدا شده است.
 
تاتنهام به‌دنبال ویدال
تاتنهام آرتورو ویدال از اینتر را می‌خواهد. این بازیکن 34ساله تصمیم گرفته در تابستان از سن‌سیرو برود. او در فصل 22-2021 تنها یک بار در ترکیب ثابت تیمش در سری آ قرار گرفته است. ویدال می‌خواهد چالش جدیدی را در لیگ برتر تجربه کند. آنتونیو کونته که از تجربه کار با این هافبک شیلیایی بسیار راضی است، دوست دارد این اتفاق را در فوتبال انگلیس نیز با او تجربه کند.
 
هرناندز در میلان می‌ماند
میلان در آستانه تمدید قرارداد تئو هرناندز قرار دارد. این بازیکن چهار سال دیگر در میلان خواهد ماند. او در 20 بازی در این فصل سری آ، چهار گل زده و چهار گل ساخته است. باشگاه او هم مدعی اسکودتو است. این مدافع فرانسوی با عملکرد خوب خود، مورد توجه هواداران میلان است و بازیکن محبوبی در جمع روسونری‌ها به حساب می‌آید. همین موضوع شرایط را برای ماندن او در فوتبال ایتالیا راحت‌تر می‌کند.
 
رم به سراغ ژاکا می‌رود
رم بار دیگر به‌دنبال خرید گرانیت ژاکا خواهد بود. آنها در تابستان گذشته به سراغ آرسنال رفتند تا این بازیکن را بخرند، هر چند که موفق نشدند. اما این باشگاه تلاش دوباره‌ای خواهد داشت. مورینیو همچنان به‌دنبال تقویت تیم خود با اتکا به ستاره‌هایی است که در تیم‌های بزرگ نیمکت‌نشین هستند یا موقعیت خوبی ندارند. او این کار را در مورد تامی آبراهام انجام داد و این بازیکن سابق چلسی حالا ستاره تیم رم به حساب می‌آید.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec