printlogo


کد خبر: 242409تاریخ: 1400/11/21 00:00
لبرون جیمز می‌خواهد با پسرش همبازی شود
رویـــای خــــاص پادشــــاه

لبرون جیمز، فوق ستاره بسکتبال جهان در تمرین لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه خالی از تماشاگر می‌نشیند. به لطف جادوگران تکنولوژی همان جو و شور و شوق ایجاد می‌شود، مثل اینکه 20 هزار نفر در کریپتو آره‌نا در لس‌آنجلس جمع شده‌اند و بازی و موفقیت تیم را جشن می‌گیرند.
«کینگ» یا پادشاه، از فرصت استفاده می‌کند. او حالا 37 ساله است، کسی که قبل، در جریان و بعد از هر مسابقه در صحنه حکمرانی کرده است. جیمز به تازگی دچار یک مصدومیت جدید در زانوی راست خود شده و به‌شدت در تلاش است تا برگردد و به راسل وست‌بروک و آنتونی دیویس ملحق شود. بعد از قهرمانی با لیکرز، لبرون یک رویای خاص دارد: او می‌خواهد با پسرش برونی در یک تیم NBA (لیگ بسکتبال حرفه‌ای امریکا) بازی کند. فوق‌ستاره دنیای NBA می‌گوید:«اگر سلامتی‌ام اجازه دهد و کمی خوش شانس باشم، می‌توانم به این آرزو برسم.»
کار سختی است اما غیرممکن نیست. برونی در سیرا کانیون بازی می‌کند، یکی از معتبرترین تیم‌های دبیرستانی در لس‌آنجلس. او پا جای پای پدرش گذاشته و خیلی از تیم‌های بالاترین سطح بسکتبال باشگاهی در امریکا می‌خواهند او را جذب کنند البته باید وقتش برسد.
چارلز اوکلی، اسطوره NBA می‌گوید لبرون می‌تواند قبل از بازنشستگی از لیکرز جدا شود:«او دو بار رفته و می‌تواند یک بار دیگر این کار را بکند. لبرون قطعاً می‌خواهد قبل از بازنشستگی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. شاید مجبور شود از لس‌آنجلس برود تا به این خواسته‌اش برسد. نمی‌دانم شاید به کلیولند برود یا به تیمی دیگر.»
نزدیکترین زمانی که برونی می‌تواند در NBA بازی کند، پاییز 2024 است وقتی یک سال کامل از پایان تحصیلش در دبیرستان بگذرد. قرارداد لبرون با لیکرز در پایان فصل 2023-2022 تمام می‌شود و این یعنی یک سال فاصله است بین اینکه لبرون بازیکن آزاد شود یا به تیم دیگری برود و برونی بتواند در NBA بازی کند.
دنی گرین هم‌تیمی‌ لبرون جیمز در لیکرز می‌گوید:«فکر می‌کنم نهایت آرزویش این است که با برونی همبازی شود. نمی‌دانم بدنش جواب می‌دهد که سه سال دیگر بازی کند یا نه اما فکر نمی‌کنم بخواهد در NBA باشد و نتواند در سطحی که الان هست بازی کند.»
لبرون یکی از بازیکنان فعال در لیگ بسکتبال امریکا است که با گذشته و حال رقابت دارد. او 10 بار در فینال NBA بازی کرده و با کریم عبدالجبار برابر شده، اما بیل راسل و سم جونز به ترتیب با 12 و 11 بازی در فینال رکورددار هستند و در دسترس جیمز قرار دارند. «پادشاه جیمز» همچنین سه قهرمانی در کارنامه خود دارد که با راسل که 11 قهرمانی دارد و پشت سرش با مایکل جردن و کوبی برایانت به ترتیب با 6 و 5 قهرمانی، فاصله زیادی دارد. جیمز اگر 76 امتیاز دیگر بگیرد، از رکورد کریم عبدالجبار عبور می‌کند و امتیازآورترین بازیکن تاریخ NBA می‌شود، البته این آمار با احتساب بازی‌های عادی و پلی‌آف روی هم است اما اگر پلی‌آف در نظر گرفته نشود، جیمز با عبدالجبار نزدیک به دو هزار امتیاز اختلاف دارد و نفر دوم فهرست هم کارل مالونی است.
جیمز اما یک رؤیای خانوادگی دارد، اینکه قبل از بازنشستگی با پسرش همبازی شود. زمان بدترین دشمن است اما معلوم نیست برای لبرون جیمز چه اتفاقی می‌افتد.
 

Page Generated in 0.0046 sec