printlogo


کد خبر: 242405تاریخ: 1400/11/21 00:00
اولین شکست لمپارد با اورتون
سیلی به‌صورت فرانکی و تافی‌ها

فرانک لمپارد، سرمربی جدید اورتون اعتراف کرد که باخت 3 بر یک شاگردانش در خانه نیوکاسل در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس، سیلی‌ای بود که شاگردانش به خاطر نداشتن اعتماد به نفس کافی خوردند. تافی‌ها بعد از اخراج رافائل بنیتس، سرمربی سابق چلسی را استخدام کردند به این امید که او آنها را از منطقه سقوط جدول دور کند. اورتون لمپارد شروعی خوب و امیدوارکننده داشت وقتی که در جام حذفی انگلیس برنتفورد را شکست داد. دومین بازی آبی‌های مرسی‌ساید با هدایت لمپارد اما برای آنها با شکست سنگین در خانه نیوکاسل همراه شد.
لمپارد درباره این بازی به شبکه بی‌تی اسپورت گفت:«اعتماد به نفس و خودباوری بازیکنان ما باید ساخته و روی آن کار شود. این کار را باید در زمین تمرین انجام دهیم. ما متأسفانه با کمبود زمان مواجه هستیم و این مشکل هرچه‌زودتر باید برطرف شود اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم. البته سطح اعتماد به نفس بازیکنان پایین است و این مثل یک سیلی به‌صورت است. زمانی که من به اورتون آمدم، این تیم داشت نتایج بدی می‌گرفت. من چوب جادو ندارم که در آن واحد همه مشکلات تیم را درست کنم. اینجا لیگ برتر انگلیس است و تنها روشی که می‌توان با آن نتیجه گرفت، کار و سختکوشی است. از اول هم می‌دانستم که هرگز کارمان آسان نخواهد بود و این شکست هم باعث می‌شود حواس‌مان را بیشتر جمع کنیم. باید بگردیم و ببینیم مشکل از کجاست اما ناراحت بودن بابت شکست طبیعی است. وظیفه من به‌عنوان سرمربی این است که بازیکنان را برای بازی بعدی آماده کنم. ما یک هفته است که اینجا هستیم. نیوکاسل از ما زمان بیشتری برای آماده کردن خودش داشت.»
لمپارد در پاسخ به این سؤال که آیا بازی بعدی‌ اورتون برابر لیدز در گودیسون‌پارک، حکم یک نبرد برای بقا در لیگ برتر را دارد، گفت: «اینها فقط در حد حرف است. نمی‌توانیم خیلی جلوتر از جایی که هستیم را نگاه کنیم.تنها چیزی که من درباره آن بازی برایم اهمیت دارد، این است که همان‌طور ظاهر شویم که مقابل برنتفورد بازی کردیم.»
 

Page Generated in 0.0060 sec