printlogo


کد خبر: 242401تاریخ: 1400/11/21 00:00
پرچمدار ایران به خط پایان نرسید
قصه تکراری نبود مربی

عاطفه احمدی اولین نماینده ایران در المپیک زمستانی دیروز در رقابت‌های مارپیچ کوچک اسکی آلپاین به مصاف رقبایش رفت. عاطفه احمدی که یکی از دو پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌ها بود، در مارپیچ کوچک اسکی آلپاین به رقابت با 87 ورزشکار دیگر پرداخت که در پایان مرحله نخست پنجاه و هفتم شد. 58 ورزشکار از این مرحله به مانش دوم رفتند که احمدی در دور نخست با ثبت زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۸۸ صدم ثانیه به عنوان نفر یکی مانده به آخر، به دور دوم رفت.
او ساعتی بعد در مانش دوم رقابت‌های مارپیچ کوچک اسکی آلپاین رقابت خود را آغاز کرد اما به خط پایان نرسید.
با توجه به اینکه ورزشکاران بر اساس امتیاز جهانی خود جواز حضور در رقابت ماده‌های مختلف را به دست می‌آوردند، عاطفه احمدی تنها شانس رقابت در مارپیچ کوچک را داشت و با پایان مسابقات این ماده به کار خود در المپیک پایان داد. در نتیجه حضور بسیار کوتاهی در المپیک زمستانی داشت. او بعد از پایان مسابقه در صفحه شخصی خود نوشت که بدون مربی در این رقابت‌ها حاضر شده و در روزهای آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
البته این موضوع، قصه تکراری ورزش ایران است و معمولاً ورزشکاران این گلایه را دارند. نه اینکه دغدغه عاطفه احمدی درست نباشد؛ بلکه به نظر می‌رسد این روش بیشتر به کار می‌آید تا عملکرد ضعیف توجیه شود چراکه عاطفه بعد از مسابقه‌اش اعلام کرد که مشکلی نداشته و توسط حسین ساوه شمشکی هدایت شده است اما چند دقیقه بعد در اینستاگرامش چیز دیگری نوشت.
با این حال از فدراسیون اسکی هم می‌توان این سؤال را پرسید که آیا بهتر نبود به جای دو سه همراه، مربی عاطفه یکی از مسافران اعزامی به المپیک پکن بود تا دیگر جای عذر و بهانه باقی نماند.

Page Generated in 0.0046 sec