printlogo


کد خبر: 242386تاریخ: 1400/11/21 00:00
امروز پرداخت قسط اول طلب پدیده
9 میلیارد می‌دهند نه 16 میلیارد

با اینکه دو روز قبل قائم مقام باشگاه پدیده اعلام کرده بود که با وجود توافق اولیه مدیران باشگاه پرسپولیس و پدیده، باشگاه مشهدی به فیفا شکایت خواهد کرد اما در باشگاه پرسپولیس همه از حل این ماجرا تا امروز (پنجشنبه) خبر می‌دهند. دیروز مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: «یک جلسه‌ای بین آقایان درویش و حمیداوی برگزار شد. دو سه سالی است که پرسپولیس درگیر این پرونده است. قرار شد تا آخر هفته بخشی از مطالبات باشگاه پدیده پرداخت شود و بخشی در اسفند. حمیداوی قبول کرد که مابقی در چند قسط پرداخت شود و طی امروز و فردا بخش اول پرداخت می‌شود و مشکلی از این بابت نیست. شخص حمیداوی محبت زیادی کرد.
مصطفی لشگری در جواب به این پرسش که رقم رضایتنامه در نهایت چقدر شد و اینکه گفته می‌شود پرسپولیس ۱۶ میلیارد تومان باید بدهد درست است یا خیر، گفت: «رقم چند بحث دارد. یک رأی کمیته استیناف است که ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است اما اصل مبلغ ۴ میلیارد تومان بود که به دلیل دیرکرد در پرداخت پول و طبق توافق‌های قبلی که هر روز دیرکرد ۱۰ میلیون تومان جریمه دارد، این مبلغ اضافه شده است و به مبلغ ۱۶ میلیاد تومان رسیده است. اما چیزی که ما با باشگاه پدیده توافق کردیم همان ۹ میلیارد تومان است البته باشگاه پدیده روی رأی کمیته استیناف که برای سال گذشته بوده مقداری هم خودشان اضافه کردند. رقم‌های دیگر که مطرح می‌شود درست نیست. خود باشگاه پدیده هم نخواست ۱۶ میلیارد را بگیرد. رأی برای سال گذشته بوده اما باشگاه پرسپولیس سال گذشته اقدامی برای پرداخت پول نکرده و به همین دلیل دوباره این رقم بیشتر شده است اما در نهایت قرار بر این شد که همان ۹ میلیارد تومان داده شود.»
باشگاه پرسپولیس عصر دیروز اعلام کرد با باشگاه شهرخودرو بر سر پرداخت طلب معوقه این باشگاه به توافق رسیده و امروز هم قسط اول از این طلب پرداخت می‌شود. پرسپولیس اعلام کرده در این پرونده نیز می‌شد شرایط را برای پرسپولیس خیلی بهتر مدیریت کرد اما در هر صورت این توافق اکنون انجام شده و مدیریت باشگاه نیز به بندهای توافق پایبند خواهد بود.

Page Generated in 0.0053 sec