printlogo


کد خبر: 242385تاریخ: 1400/11/21 00:00
مصاحبه

سه جلسه تمرین تا  نساجی
تمرین دیروز پرسپولیس تعطیل شد تا سرخ‌ها از امروز برای بازی با نساجی استارت بزنند. پرسپولیس عصر یکشنبه در مشهد باید به مصاف نساجی برود. بنابریان تمرین امروز و فردا کامل خواهد بود و تمرین شنبه سبک برگزار می‌شود و بعد از آن تیم به سوی مشهد خواهد رفت.
 
ابهام درباره ترابی و پهلوان
از اردوی سرخ‌ها خبر می‌رسد حال دو بازیکن کرونایی تیم یعنی احسان پهلوان و مهدی ترابی رو به بهبود است و مشکل خاصی ندارند اما برای دوری از انتقال بیماری به سایرین فعلاً در تمرینات حضور ندارند. اینکه برای بازی با نساجی یحیی از این دو استفاده کند یا خیر امروز مشخص می‌شود. همچنین سیامک نعمتی که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند هنوز مشکل دارد و احتمالاً تا سه هفته دیگر نمی‌تواند بازی کند.
 
پاکدل نمی‌رود
در حالی که گفته می‌شد یحیی گل‌محمدی بعد از درخواست در مورد مهدی‌ شیری مبنی بر قرار گرفتن در لیست مازاد نامه دیگری هم در مورد حامد پاکدل زده است و گفته او‌ را نمی‌خواهد باشگاه پرسپولیس اعلام کرد چنین خبری صحت ندارد و در مورد این بازیکن گل‌محمدی درخواستی نداشته است. طی روزهای اخیر دوباره صحبت از بازگشت پاکدل به تیم قبلی‌اش آلومینیوم اراک به گوش می‌رسید.
 
10 میلیارد برای رضایتنامه بابایی
گفته می‌شود باشگاه تراکتور به صورت غیر رسمی به پرسپولیس اعلام کرده اگر دنبال رضایتنامه پیمان بابایی هستید باید 10 میلیارد تومان بدهید. پس با مبلغی که تراکتوری‌ها خواسته‌اند بعید است این انتقال صورت بگیرد مگر اینکه دوباره بحث معاوضه بازیکن مطرح شود.
 

Page Generated in 0.0054 sec