printlogo


کد خبر: 242381تاریخ: 1400/11/21 00:00
سوژه

پنجره پرسپولیس باز می شود
توافق با  بیرانوند ؛ امروز پرداخت قسط اول
با اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بعد از صحبت‌های روز سه‌شنبه گلر سابق پرسپولیس با مدیریت فعلی این باشگاه قرار شده بیرانوند در سه قسط طلبش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند. البته با اینکه در مورد رقم نهایی طلب بیرو از پرسپولیس بحث زیادی شده اما تا دیروز طرفین به رقم واحدی نرسیده بودند. قرار بود مذاکرات دیروز هم ادامه داشته باشد تا توافق نهایی حاصل شود که همین اتفاق هم افتاد.
دیروز  و در ادامه مذاکرات طرفین توافق شد تا باشگاه پرسپولیس در دو قسط مطالبات بیرانوند را بپردازد. پرسپولیسی‌ها امروز (پنج‌شنبه) نیمی از مبلغ 5/2 میلیاردی طلب بیرانوند را به حساب او واریز می‌کنند و باقیمانده طلب نیز در ابتدای سال ۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد. بر اساس این توافق قرار است وکیل علیرضا بیرانوند امروز به فدراسیون اعلام کند تا پنجره پرسپولیس را باز کنند.
 
تغییر موضع درباره بیرانوند
باشگاه پرسپولیس که روز دوشنبه بیانیه تندی علیه بیرانوند نوشته بود بعد از توافق با این بازیکن تغییر موضع 180 درجه‌ای در مورد او داشت و در بخشی از مطلب درباره توافق با گلر تیم ملی اعلام کرد: «علیرضا بیرانوند‌ عزیز چندین سال برای پرسپولیس زحمت کشیده و باشگاه نیز همواره در پرداخت طلب معوقه حق را به او داده و طبیعی است که به دنبال دریافت حقش باشد. برای این دروازه‌بان بااخلاق و ملی آرزوی موفقیت و سلامتی داریم. جا دارد از همکاری صمیمانه بیرانوند و همین‌طور وکیل این بازیکن که باعث شدند این پرونده بسته شود تشکر کنیم.»

 

رامین اقدامی نکرد تا پرسپولیس را تحت فشار بگذارد
5 /1 میلیون دلار، رقم فسخ قرارداد رضاییان 
خبری که یک ماه است به انواع و اشکال مختلف در مورد رامین رضاییان نوشته‌ایم و نوشته‌اند دیروز مدیر روابط عمومی باشگاه تأیید کرد. مصطفی لشگری گفت: «رضاییان باید رضایتنامه‌اش را از باشگاه الدحیل بگیرد و هرگاه این اتفاق بیفتد می‌توانیم در موردش حرف بزنیم. ما با این بازیکن صحبت کردیم اما مهم این است که او بتواند رضایتش را از باشگاه قطری بگیرد و مرحله اصلی همین است. تا این موضوع حل نشود قاعدتاً ما نمی‌توانیم با او مذاکره کنیم اما رضاییان در لیست خرید گل‌محمدی هست.»
گفتنی است با تمام شدن تاریخ نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر تنها یک راه برای برگشت او به لیگ ایران وجود دارد و آن هم این است که پول رضایتنامه‌اش به باشگاه الدحیل داده شود و رضاییان بتواند به عنوان بازیکن آزاد به لیگ ایران بیاید. جالب اینکه طبق صحبت‌هایی که باشگاه پرسپولیس با رضاییان داشته قرار بر این بوده خود این بازیکن برای گرفتن رضایتنامه‌اش اقدام کند اما در عین ناباوری او هیچ اقدامی نکرده و منتظر است پرسپولیس که این روزها در بحران مالی بسر می‌برد مبلغ یک میلیون و 500 هزار دلار بابت رضایتنامه او خرج کند.
 
 
نه ابراهیمی، نه اسدی، نه مهدیخانی
هیچ بازیکنی از پرسپولیس نرفت!
شنبه 23 بهمن‌ماه مهلت نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر تمام می‌شود و عجیب اینکه پرسپولیس فقط احمد گوهری گلر صنعت نفت آبادان را جذب کرده و همچنان خبری از جذب مهاجم و هافبک نیست. البته پنجره پرسپولیس امروز باز می‌شود و سرخ‌ها امروز و فردا فرصت دارند تا بعد از ثبت قرارداد گوهری احتمالاً بازیکن دیگری جذب کنند. بعد از آن هر چه باشد باید بازیکن آزاد باشد که در این مقطع از فصل بازیکن آزاد یعنی فاجعه!
اما نکته عجیب‌تر اینکه با وجود شایعاتی که طی هفته‌های اخیر درباره جدایی نفراتی مثل علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی و مهدی مهدیخانی می‌شنیدیم هیچ‌کدام از این بازیکنان از پرسپولیس نرفتند و در عوض مهدی شیری مجبور به ترک پرسپولیس شد. ظاهراً اسدی، ابراهیمی و مهدیخانی نیمکت‌نشینی در پرسپولیس را به حضور در تیم‌های دیگر ترجیح می‌دهند، هر چند می‌دانند شانس زیادی برای بازی کردن در ادامه فصل ندارند.
نکته عجیب اینکه جدا از اسدی دو بازیکن دیگر به ندرت و بسیار کم بازی کرده‌اند و مشخص است یحیی اعتقادی به آنها ندارد اما معلوم نیست چرا در لیست فروش قرارشان نداده یا چرا خودشان مایل به جدایی نیستند.
 

Page Generated in 0.0041 sec