printlogo


کد خبر: 242349تاریخ: 1400/11/20 00:00
فشار شدید روی هیأت ها
به نفع رئیس مصاحبه کنید!

بلافاصله پس از انتشار گزارش ایران ورزشی در زمینه استیضاح رئیس فدراسیون فوتبال، تلفن‌ها زنگ خورد و اطرافیان رئیس فدراسیون دست به کار شدند تا استیضاح دوست‌شان را به تعویق بیندازند. عده‌ای از این افراد مأمور شدند به رؤسای هیأت‌ها زنگ بزنند تا آنها را وادار به صدور بیانیه‌ای در حمایت از رئیس فدراسیون کنند. تلاشی که فعلاً ره به جایی نبرده و رؤسای هیأت‌ها خوب می‌دانند در صورت همراهی با رئیس فدراسیون فقط خود را خراب کرده‌اند. رؤسای هیأت‌ها که خود را در جریان انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون دخیل می‌دانند اکنون مدت‌هاست در برابر این پرسش مردم استان‌شان قرار گرفته‌اند که چرا چنین انتخابی کردید؟
گروه دوم وظیفه داشتند با رسانه‌ها تماس بگیرند و آنها را به حمایت از رئیس ترغیب کنند که این گروه هم ناکام ماندند. جز یک سایت، دیگر رسانه‌ها ترجیح دادند در این شرایط که همه با تصمیم‌های نادرست رئیس فدراسیون مشکل دارند، موضعی در حمایت از فدراسیون نگیرند.
این تنهایی فدراسیون فوتبال در شرایطی است که آنها اهرم فشاری قدرتمند به‌نام مجوز رسانه‌ها برای حضور در جام جهانی قطر را در اختیار دارند و با این حال، رسانه‌ها ترجیح داده‌اند استقلال خود را معامله نکنند.
اما در میان این تلاش‌ها یک اتفاق بامزه افتاد و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال که نمی‌توانست در سایت فدراسیون به هیات رئیسه این فدراسیون حمله کند، مصاحبه کرد  و منتقدان فدراسیون را بی‌سواد خواند. او که بعد از ماجرای آن افطاری پرحاشیه، مقابل در فدراسیون فوتبال به رسانه‌ها گفت «میزبان آن افطاری، سایپا بود» و بعد با تکذیبیه تند سایپا مواجه شد و ترجیح داد سکوت کند تا گذشت زمان به فریادش برسد، حالا بدون آنکه اساسنامه فدراسیون فوتبال (و بند 37 آن) را بخواند، به منتقدان حمله کرد و نتیجه این اقدام شتاب‌زده، حذف سریع مصاحبه او از آن سایت بود!
در هر حال،  دیروز فدراسیون فوتبال یکی از شلوغ‌ترین روزهای خود را سپری کرد و همه مشغول کاری بودند تا بلکه بتوانند به نوعی به رئیس خدمت و کمک کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال که می‌توانست با حرکت بر مدار قانون و اتخاذ تصمیم‌های منطقی، یکی از بهترین دوره‌های این فدراسیون را خلق کند، در مسیر دلخواه حرکت کرد و اکنون فقط به تلاش اطرافیانش دل بسته تا شاید این افراد به داد او برسند. حالا رئیس فدراسیون فوتبال کاملاً تنهاست. نه رسانه‌ها دوستش دارند و نه فوتبالدوستان. مردم دیگر نمی‌گویند فدراسیون فوتبال و به کلیدواژه خوبان عالم بسنده می‌کنند. همه اینها نشان می‌دهد رئیس فدراسیون تا چه اندازه از خواست و علاقه مردم دور مانده است.

Page Generated in 0.0043 sec