printlogo


کد خبر: 242334تاریخ: 1400/11/20 00:00
خبر

مشکل اینتر با پریشیچ
ایوان پریشیچ در تابستان بازیکن آزاد خواهد شد و اینتر سخت در تلاش است که قرارداد جدیدی با این بازیکنش امضا کند. با این حال کار آنها آسان نیست.
این ملی‌پوش کروات به‌دنبال قراردادی دوساله است و تاتنهام و آرسنال اوضاع او را در سن‌سیرو زیر نظر دارند.
 
فن‌نیستلروی: زود است که مربی پی‌اس‌وی شوم
رود فن‌نیستلروی، مهاجم سابق منچستر یونایتد، گفته در تابستان جانشین راجر اشمیت نخواهد شد. این مهاجم سابق در حال حاضر مربی تیم زیر 19ساله‌های پی‌اس‌وی آیندهوون است. اعلام شده که اشمیت در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود و از فن نیستلروی به‌عنوان جانشین او نام برده می‌شد، اما او گفته است: «من می‌توانم در این باره نظرم را آشکار بگویم. من به تیم اصلی پی‌اس‌وی نخواهم رفت. فکر نمی‌کنم برای این کار آماده باشم. به نظرم باید مسیری که بر سر آن توافق کرده‌ایم را ادامه دهیم. جاه‌طلبی و انگیزه بسیاری دارم، اما الان خیلی زود است.»
 
ریکی پوچ در تابستان می‌رود؟
ریکی پوچ باید در تابستان تصمیم مهمی بگیرد. این بازیکن بارسلونا نتوانسته در این فصل چندان در ترکیب قرار بگیرد و با پیشنهادهای متعددی که دارد، شاید تصمیم بگیرد در تابستان راهی تیم دیگری شود تا به او فرصت بیشتری برای بازی برسد. او شاید بماند و برای حضور در ترکیب بارسا بجنگد، اما این ریسک وجود دارد که ژاوی بار دیگر او را نیمکت‌نشین کند.
 
آخرین دور مذاکرات یووه و یک ستاره
یوونتوس و پائولو دیبالا آخرین دور مذاکرات خود را بر سر قرارداد جدید این بازیکن آرژانتینی انجام خواهند داد. این باشگاه و این بازیکن بر سر دستمزد و پاداش او به توافق رسیده‌اند. اما یووه می‌خواهد که ایجنت‌های او کمیسیون کمی بگیرند و این مسأله‌ای است که دو طرف باید بر سر آن توافق کنند.
 
رودیگر جانشین زوله در بایرن می‌شود؟
بایرن‌مونیخ قصد دارد آنتونیو رودیگر را جانشین نیکلاس زوله سازد. این باشگاه اعلام کرده که زوله در پایان فصل به بوروسیا دورتموند خواهد پیوست. به این ترتیب دوران موفق حضور او در آلیانتس آره‌نا به پایان می‌رسد. حالا، بایرن سه نفر را برای جانشینی او در نظر دارد: رودیگر از چلسی، استفان دی‌فرای و ماتیاس خینتر.
 
بهترین لحظه زندگی مانه
سادیو مانه گفته قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا بهترین لحظه زندگی‌اش بوده است. سنگال با این بازیکن 29ساله اولین قهرمانی‌اش در تاریخ این رقابت‌ها را کسب کرد. آنها مصر را در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر دو شکست دادند. مانه که بازیکن کلیدی سنگال از همان روز نخست بود، در فینال هم ضربه پنالتی سرنوشت‌ساز را به ثمر رساند و کمک کرد تیمش قهرمان شود. مانه با لیورپول قهرمان لیگ برتر در سال 2020، لیگ قهرمانان در سال 2019، سوپرجام اروپا در سال 2019 و جام باشگاه‌های جهان در سال 2019 شده است، اما برای او قهرمانی آفریقا بیشترین اهمیت را داشته: «من بسیار افتخار می‌کنم و به نظرم این بهترین لحظه زندگی من است. امروز به نظرم بهترین روز من است. من قهرمان لیگ قهرمانان و چند جام دیگر شدم، اما این جام برای من خاص است. این برایم از هر چیزی مهم‌تر بوده.»
 
عذرخواهی زوما بابت لگد زدن به گربه‌اش
کرت زوما به‌دلیل لگد و سیلی زدن به گربه‌هایش عذرخواهی کرده است. او ویدیویی منتشر کرده بود که در آن به گربه‌اش ضربه می‌زد و این باعث انتقاد شدید گروه‌های حامی حیوانات شد. این مدافع 27ساله وستهم گربه‌های بنگالی‌اش را مقابل برادرش، یوان، کتک می‌زد. یک گربه‌ او هم در وضعیت استیصال، تلاش می‌کرد که از دست او فرار کند. زوما که در تابستان 2021 از چلسی به وستهم پیوست، می‌گوید: «من می‌خواهم بابت کارهایم عذرخواهی کنم. این رفتارم هیچ توجیهی ندارد و من عمیقاً پشیمانم. من همچنین می‌خواهم بگویم که عمیقاً از هر کسی که بابت دیدن این ویدیو ناراحت شده عذرخواهی می‌کنم. من می‌خواهم بگویم که این گربه‌ها کاملاً سالم هستند. آنها را کل خانواده دوست دارند و رفتار من دیگر تکرار نشد.»
 

 


Page Generated in 0.0047 sec