printlogo


کد خبر: 242331تاریخ: 1400/11/20 00:00
چلسی – الهلال، جام باشگاه‌های جهان
نبرد قاتل استقلال و پرسپولیس با فاتح لیگ قهرمانان اروپا

چلسی به‌دنبال حضور در فینال جام باشگاه‌های جهان (یا جام جهانی باشگاه‌ها) است. آنها در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌‌ها به مصاف الهلال عربستان می‌روند.
چلسی از مرحله نیمه‌نهایی پا به این رقابت‌ها می‌گذارد، در حالی که الهلال در مرحله قبل هم بازی کرده و با نتیجه شش بر یک، الجزیره را برده است.
الهلال در این فصل در لیگ عربستان، در 17 مسابقه 8 برد، 7 مساوی و دو شکست داشته است و در رده چهارم جدول به سر می‌برد. آنها 13 امتیاز کمتر از الاتحاد صدرنشین دارند.
تیم لئوناردو ژاردیم بازیکنانی مانند اودیون ایگالو، مهاجم سابق منچستریونایتد و متئوس پریرا، مهاجم سابق وست‌بروم را در اختیار دارد. موسی مارگا و آندره کاریو هم در این تیم هستند و تماشای بازی آنها برابر تیم توماس توخل جذاب خواهد بود.
چلسی دفعه قبل در سال 2012 در این رقابت‌ها شرکت کرده بود که در آنجا با شکست غافلگیرکننده یک بر صفر مقابل کورینتیانس، دستش از جام کوتاه ماند. این تیم می‌خواهد اولین قهرمانی‌اش را در این رقابت‌ها کسب کند.
تیم توخل پس از پیروزی دو بر یک مقابل پلیموث آرجایل در جام حذفی پا به این مسابقات گذاشته است. آنها پیش از تعطیلات دیدارهای ملی، تاتنهام را هم در لیگ با نتیجه دو بر صفر شکست داده بودند.
بازی بعدی چلسی در لیگ برتر ده روز دیگر و برابر کریستال پالاس است و آنها سپس در لیگ قهرمانان با لیل بازی می‌کنند.
توخل به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا به ابوظبی سفر نکرده است، اما اگر تیمش به فینال راه یابد، ممکن است او راهی امارات شود.
الهلال پیش از این بازی مصدوم جدیدی نداشته است و به این ترتیب احتمالاً ژاردیم همان ترکیب بازی با الجزیره را به میدان می‌فرستد. ایگالو که برابر الجزیره گل مساوی را زد، در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد. او تجربه بازی برابر چلسی را دارد.
پریرا هم که در وست‌بروم خوش می‌درخشید، در پست شماره 10 بازی خواهد کرد. اما کاریو ممکن است روی نیمکت بنشیند و سالم الدوساری در سمت راست خط حمله قرار بگیرد.
در چلسی، ریس جیمز با اینکه هنوز مصدومیت همسترینگ‌اش خوب نشده، در لیست قرار گرفته است. در هر حال بعید است او در این رقابت‌ها بازی کند.
ادوار مندی هم که در جام ملت‌های آفریقا با سنگال حضور داشت، احتمالاً دیرتر به تیمش ملحق خواهد شد. میسون ماونت هم با وجود آسیب‌دیدگی برابر پلیموث، در لیست قرار دارد.
بن چیلول و روبن لوفتوس-چیک هم که مصدوم هستند، در لندن مانده‌اند.
چلسی احتمالاً از همان سیستم 3-3-4 بازی با پلیموث استفاده می‌کند و مارکوس آلونسو و تیمو ورنر در تلاش هستند که به ترکیب ثابت برسند. سائول نیگوئس، رأس بارکلی و کندی هم امیدوارند در بازی نیمه‌نهایی به میدان 
بروند.
 
ترکیب احتمالی
  چلسی: کپا؛ آسپیلیکوئتا، تیاگو سیلوا، رودیگر، آلونسو؛ کواچیچ، کانته، جورجینیو؛ ورنر، لوکاکو، زیاش.
 الهلال: المعیوف؛ عبدالحمید، هیون-سو، آل بلیهی، الشهرانی؛ کانو، کوئیار؛ مارگا، پریرا، الدوساری؛ ایگالو.
 

 


Page Generated in 0.0055 sec