printlogo


کد خبر: 242329تاریخ: 1400/11/20 00:00
فرمول PSG‌ برای احیای مسی

لیونل مسی بالاخره دارد به چیزی که هواداران پاری‌سن‌ژرمن از بدو ورودش از او انتظار داشتند، نزدیک می‌شود. او در بازی اخیر تیمش مقابل لیل مدافع عنوان قهرمانی لوشامپیونه که پاریسی‌ها 5 بر یک بردند، هم گل زد هم به پرسنل کیمپمبه پاس گل داد. این بدترین خبر ممکن برای رئال مادرید و هوادارانش بود چرا که آنها هفته دیگر در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس میهمان مسی و یارانش خواهند بود.
نشریه اکیپ درباره عملکرد مسی مقابل لیل در آستانه مصاف PSG‌ با رئال مادرید نوشت:«مسی یک بار دیگر درست در بهترین مقطع فصل درخشید. بعد از نیم فصلی با آمار دور از انتظارات که با وقفه‌های ناشی از حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین و مصدومیت هم همراه بود، نمایشی که مسی مقابل لیل ارائه کرد امیدوار کننده بود. او لباس کارش را که برای روز مبادا کنار گذاشته بود به تن کرد. پاها دروغ نمی‌گویند. پیچ و تاب خوردن لئو در استاده پیره مائوری و جولان‌های او در فضاهای بسته و محدود میان مدافعان حریف نشانه‌ای برای افزایش شور و هیجان در لیگ یک بود.»
مسی با نمایش درخشانش فقط باعث پیروزی قاطع پاریسی‌ها نشد. در واقع او بهترین شب حضورش در این تیم را هم تجربه کرد و با کسب نمره 7 از 10 از اکیپ در کنار دانیلو و مارکو وراتی به طور مشترک به عنوان بهترین بازیکنان میدان معرفی شدند.
مسی در پاری‌سن‌ژرمن بیشتر به بازی در سمت راست مثلث خط حمله گرایش داشته است و این پستی است که او بیشتر از همه با آن راحت است و در طول حرفه‌اش در آن خوش درخشیده اما در بازی مقابل لیل، در سیستم 3-3-4 تیم مائوریسیو پوچتینو، در کنار کیلیان امباپه و آنخل‌دی‌ماریا، مسی این فرصت و امکان را داشت که بیشتر به مرکز متمایل شود. این آزادی عمل برای متمایل شدن به مرکز به او اجازه می‌داد که خودش را راحت‌تر به امباپه برساند و توپ را بین خودشان رد و بدل کنند. بنابراین رئال مادرید کارلو آنچلوتی باید مراقب جاگیری جدید مسی در ترکیب PSG‌ باشد تا مانند لیل غافلگیر نشود.
 

Page Generated in 0.0055 sec