printlogo


کد خبر: 242316تاریخ: 1400/11/20 00:00
عضو مخالف هیأت رئیسه:
مجلس به ما قول همکاری داده بود

مخالفان جریان نامه‌نگاری با فیفا و جنجال‌های ایجاد شده بر سر اساسنامه مهم‌ترین و اساسی‌ترین انتقاد خود را بی‌اطلاعی از این رویه می‌دانند. اینکه چرا باید مشاور رئیس فدراسیون همه پیگیری‌های مربوط به اساسنامه را انجام دهد، بدون اینکه مطابق چارت سازمانی، اعضای هیأت رئیسه را در جریان این اقدامات قرار دهد.
عضو مخالف هیأت رئیسه تأکید دارد که این یک تسویه‌حساب شخصی نیست و مطالبه‌ای است برای رعایت چارت سازمانی. علاوه بر این نقد دیگر این عضو این است که این موضع‌گیری در مقابل مجلس، اشتباهی بود که از سوی فدراسیون فوتبال سر زد. او معتقد است که علی نیکزاد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در جلساتی که با حضور عزیزی‌خادم برگزار شد، قول همکاری و همراهی در مسیر تصویب اساسنامه را داده بودند. بعد از آن اگر بگومگوهای بین اعضای فدراسیون و نمایندگان مجلس شکل نمی‌گرفت، این پروسه روند عادی خود را طی می‌کرد.
این عضو مخالف می‌گوید وقتی نمایندگان مجلس با رفتارهای فدراسیونی مواجه می‌شوند که هنوز مستقل نشده، برای‌شان شاخ و شانه می‌کشد، طبیعی است که با این سؤال مواجه شوند که اگر این فدراسیون به طور کلی مستقل شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ او معتقد است که فدراسیون باید با مجلس تعامل می‎کرد. براساس گفته این عضو مخالف، تنها بحثی که احتمالاً در جلسه هیأت رئیسه با رئیس فدراسیون فوتبال مطرح خواهد شد، همین است که چرا اعضای هیأت رئیسه در جریان اقدامات انجام شده درباره اساسنامه نبودند؟ حداقل فدراسیون موظف است اعضای هیأت رئیسه‌اش را در جریان اقدامات و تصمیم‌گیری‌های مهم قرار دهد.
 

Page Generated in 0.0048 sec