printlogo


کد خبر: 242312تاریخ: 1400/11/20 00:00
بیرانوند به پرسپولیس سود رساند یا ضرر؟

مدیریت ضعیف مالی باشگاه پرسپولیس و سیل شکایت‌هایی که به خاطر مطالبات مالی از این باشگاه شده است، در ماه‌های اخیر بارها و بارها باعث باز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه شده است. این بار اما چون این پنجره با شکایت علیرضا بیرانوند بسته شد و این ماجرا همزمان شد با شکست پرسپولیس مقابل فولاد در سوپرجام، باشگاه انگار چاره‌ای ندید جز اینکه با صدور بیانیه‌ای عجیب توجه‌ هواداران را از شکست تیم به سمت دیگری معطوف کند.
پرسپولیسی‌ها که می‌خواستند باخت مقابل فولاد و از دست رفتن جام در بازی سوپرجام را به گردن بیرانوند و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی بیندازند، بعد از بیانیه‌ای که علیه بیرانوند صادر کردند، با حاشیه دیگری مواجه شدند. باشگاه در این بیانیه از جایگاه یک مدعی، با نادیده گرفتن تمام تلاش‌های بیرانوند، اعلام کرده: «درآمد دلاری و یورویی را از صدقه پرسپولیس دارد و انتظار نداشتیم کسی که مدیون پرسپولیس است، چنین رویه‌ای را در پیش بگیرد.»
این بیانیه‌ حسابی بیرانوند را ناراحت کرده است تا جایی که دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی گفت: «آن کسی که این بیانیه را نوشته، آدمی عصبی بوده و می‌خواسته من را پیش هواداران خراب کند. طی سال‌های حضورم در پرسپولیس حداکثر 5 میلیارد گرفتم اما 20 میلیارد به خزانه باشگاه سود رساندم که از این پول، طلب برانکو را پرداخت کردند. من به فدراسیون اجازه دادم قرارداد بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس را ثبت کند.»
این رویه اما همچنان ادامه دارد که باشگاه‌ها، مطالبه حق و حقوق بازیکنان ایرانی را برنمی‌تابند و مقابل آن موضع‌های عجیبی می‌گیرند! نظیر آنچه پرسپولیس مقابل بیرانوند از خود نشان داد.
 

Page Generated in 0.0048 sec