printlogo


کد خبر: 242310تاریخ: 1400/11/20 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
طرفدار استقلال هستم. از اینکه برخی با رفتن رضاوند مخالف بودند و اینک می‌گویند: «رضاوند رفت فولاد و با اولین بازی اش جام گرفت». من هم در جواب آنها می‌گویم: «رضاوند که هیچ، بزرگتر از رضاوند هم با یک جلسه تمرین در هیچ تیمی جا نمی‌افتد حتی اگر زیر دست گواردیولا هم تمرین کند. اما از آنجایی که رضاوند بازیکن مؤثری است، باید به او شوک فوتبال زد تا خودش را نشان بدهد و روش بازی اش احیا شود».
محمد عسگری از تهران
 
رشید مظاهری به سپاهان رفت!؟ بله، این اولین بازیکنی نیست که تیم استقلال به‌دلیل بی‌پولی آن را از دست می‌دهد، کمااینکه آخرین بازیکنی هم نخواهد بود که از تیم آبی‌ها می‌رود، بلکه این رفتن‌ها مدام ادامه دارد. چند سال پیش استقلال بازیکنان خوبی را از دست داد و حالا آنها در تیم‌های حریف لیدر هستند.
منوچهر نیازی از لرستان
 
وضعیت فوتبال در خوزستان باعث نگرانی‌ طرفداران فوتبال این شهر شده است. با اینکه فوتبال اهواز به جاهای بزرگ رسیده، اما چرا فوتبال نفت آبادان به این حال و روز افتاده است.
مهدوی از اهواز
 
به طرفداران فوتبال خوزستان به خاطر قهرمانی فولاد در بازی سوپر جام تبریک می‌گویم. امیدوارم این پیروزی‌ها برای اهوازی‌ها ادامه داشته باشد. البته در بازی سوپرجام که خیلی هم حساس بود، نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت و تمام هم و غمش هم پیروزی در سوپرجام بود. به نظر من او عملکرد خوبی داشت و شایسته کسب این جام بود.
محسنی از اصفهان
 
طرفدار پر‌و‌پا قرص پرسپولیس هستم. از مسئولان تیم محبوبم تقاضا دارم به فکر تقویت پرسپولیس باشند؛ با رامین رضاییان قرارداد ببندند تا این تیم جان تازه‌ای بگیرد.
روزبهانی از کرج
 
تحلیل دیروز روزنامه ایران ورزشی در خصوص نتیجه بازی پرسپولیس با فولاد اصلاً منطقی نبود، چون این تیم روز دوشنبه بهترین بازیکنانش را در اختیار نداشت؛ ترابی، سرلک و آل‌کثیر حضور نداشتند، بودن عالیشاه و پهلوان هم تاحدودی ضعیف بود. هرچند پرسپولیس هم خوب بازی نکرد. ولی آیا اگر تیم فولاد هم بازیکنان خارجی‌اش را در اختیار نداشت به این راحتی‌ها می‌توانست پرسپولیس را شکست بدهد؟
محمدی از اصفهان
 
همه طرفداران فوتبال ایران راجع به نتیجه بازی گل‌گهر سیرجان با استقلال انتقاد کردند، ولی فدراسیون و کمیته داوران با این مسأله به‌صورت منطقی برخورد نکردند!
محمدی از اصفهان
 
از قضیه استاندار تهران که به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در صورت داشتن مشکل زمین برای تمرین وعده داد، نظر من مبنی بر واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی این است که حتی نمی‌توانم تصور ذهنی درباره این موضوع داشته باشم؛ چون سال‌هاست در اندیشه واگذاری تیم‌های سرخابی به بخش خصوصی هستند ولی هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.
حسین آباد از تهران
 

 


Page Generated in 0.0050 sec