printlogo


کد خبر: 242308تاریخ: 1400/11/20 00:00
خبر

سریال نارضایتی مالی به کمپ آبی‌ها کشید
 چرا دریافتی‌ها اینقدر تفاوت دارد ؟
هر چقدر هم سعی کنی حواشی را در تیم‌های بزرگ مدیریت کنی، اما اگر باشگاه مشکل مالی داشته باشد و میزان دریافتی بازیکنان و کادر فنی یکسان نباشد، سروصداها بالا می‌رود. چند روز پیش نوشادی مربی بدنساز استقلال که از میزان دریافتی این فصلش ناراضی بود در استوری این نارضایتی خود را به گوش مدیران استقلال رساند. نحوه اعتراض بدنساز استقلال اما به مذاق مدیران این تیم خوش نیامد و از قرار معلوم از دست نوشادی ناراحت هستند. 
البته این حق مسلم هر بازیکن و مربی است که بخواهد نسبت به نگرفتن حق و حقوقش اعتراض کند، خصوصاً وقتی که در پرداخت حق و حقوق بازیکنان و مربیان تبعیضی قائل شده باشند. مشخص است که مدیران باشگاه استقلال برای اینکه صدای بازیکنان خارجی در نیاید خیلی زود دریافتی آنها را پرداخت می‌کنند و این‌طور که گفته شد میزان دریافتی خارجی‌های تیم 60 درصد هم بوده است، اما از قرار معلوم افرادی مثل نوشادی 25 درصد دریافت کرده‌اند و از این بابت ناراضی هستند. با اینکه استقلال جزو تیم‌های پرطرفدار ایران است اما همیشه با مشکل مالی روبه‌رو بوده است و این تیم سعی می‌کند مشکلات مالی‌اش را از طرق مختلف برطرف کند، یکی از راهکارهای باشگاه استقلال فروش بازیکنانی مثل مهدی قایدی است که با دریافت مبلغ رضایتنامه آنها سعی می‌کنند تا حدودی نقصان‌های مالی را رفع و رجوع کنند، اما به هر حال حتی این مقدار پولی که به باشگاه می‌رسد در حدی نیست که جوابگوی نیازهای باشگاه باشد و در نهایت بعد از مدتی مشکلات خودش را در قالب همین استوری‌ها نشان می‌دهد. اغلب بازیکنان و مربیان سعی می‌کنند وقتی مشکلی به وجود آمد با گذاشتن پستی گلایه خود را مطرح کنند اما همین پست‌های گلایه‌آمیز هم مدیران استقلال را بدجور دلخور و عصبانی می‌کند و آنها معتقد هستند که استوری‌های اینچنینی آرامش باشگاه را به هم می‌ریزد!
 
 
سیاست‌های ویژه آرش برهانی برای استقلال
کمک ویژه و زیرمیزی نداریم!
آرش برهانی ملی‌پوش اسبق استقلال که با این تیم و همچنین پاس سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا هم عضو تیم ملی کشورمان بوده است، این روزها سمت جدیدی گرفته و تحت عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال فعالیت می‌کند. 
جایگاهی بسیار حساس که مصطفی آجورلو روی آن تأکید ویژه‌ای دارد و مدت‌ها به‌دنبال فردی بود تا از هر جهت خیالش راحت باشد که آکادمی استقلال با مدیریت او به حاشیه نخواهد رفت. آرش جدا از نظارت فنی بر عملکرد مربیان تیم‌های پایه استقلال، سیاست‌ها و قوانین ویژه هم نظارت داشته تا به طور کامل اجرا شوند و با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد. 
برهانی تأکید دارد که اصلاً نباید از اولیای بازیکنان تحت عنوان کمک‌های ویژه، کمک‌های اختیاری، همیاری و... پولی برای آکادمی گرفته شود و اگر خانواده‌ای واقعاً دلش می‌خواهد به استقلال کمک کند، بهتر است خودش مستقیم با باشگاه تماس بگیرد. برهانی همچنین با پدیده پرداخت‌های زیرمیزی هم به‌شدت برخورد می‌کند و تأکید کرده است اگر چنین مسائلی را در آکادمی ببیند، فرد متخلف را اخراج خواهد کرد.
 
 
حرف آخر باشگاه استقلال به مجیدی
خارجی گران؛ ممنوع 
فرهاد مجیدی نشان داده به جذب بازیکن خارجی علاقه خاصی دارد. 
به غیر از ژستد و یامگا، استقلال برای نیم فصل دوم با یکی از بازیکنان تیم ملی ازبکستان به توافق رسید تا در ادامه فصل برای استقلال بازی کند اما غیر از این بازیکن انگار مجیدی یک فرد دیگر را می‌خواهد اما مبلغ قرارداد این بازیکن خارجی بالا است و باشگاه استقلال نمی‌تواند با نظر فرهاد موافقت کند. 
مجیدی در فصل جاری عزم خود را جزم کرده تا استقلال را بعد از سال‌ها به سکوی قهرمانی برساند و در این راه نیاز به ابزاری دارد. 
تاکنون شاگردان مجیدی بد کار نکرده‌اند اما در ادامه راه که قطعاً کار استقلال سخت می‌شود نیاز به چند بازیکن جدید است که بتوانند ضعف‌های استقلال را برطرف کنند اما بعید است باشگاه استقلال با مشکلات مالی که دارد بتواند بازیکنان گرانقیمت خارجی را به خدمت بگیرد.

 


Page Generated in 0.0055 sec