printlogo


کد خبر: 242305تاریخ: 1400/11/20 00:00
سهل‌انگاری حسین‌زاده به تصویر کشیده شد
شکایت رسمی هوادار از استقلال

باشگاه هوادار تهران با به تصویر کشیدن لحظه‌ای که امیرحسین حسین‌زاده بعد از تعویض وارد زمین شده و در همان لحظه نیز گل استقلال به ثمر رسیده، خواستار رسیدگی به این موضوع شده است. باشگاه هوادار در روزهای گذشته نسبت به این ماجرا سکوت کرده بود تا شاید جو روانی مسمومی را در فوتبال ایران ایجاد نکند، اما با گذشت چند روز این باشگاه فریم به فریم لحظه‌ای که گل استقلال به ثمر رسیده و حسین‌زاده نیز درون زمین بوده، ابعاد تازه‌ای از گلزنی استقلال را در این بازی رونمایی کرده است. با توجه به اینکه ایران ورزشی بعد از بازی استقلال و هوادار به سراغ کارشناسان رفت و نظر ‌آنها را درباره این ماجرا پرسید، در نتیجه تغییری ایجاد نخواهد شد. 
طبق قانونی که نوشته شده و آیین‌نامه آن موجود است، در آن لحظه امیرحسین حسین‌زاده تأثیری در روند گلزنی استقلال نداشته و قانون در این باره صراحتاً اعلام کرده که اگر گلی در چنین شرایطی رقم بخورد و بازیکن متخلف تأثیری در جریان گلزنی نداشته باشد، اشکالی متوجه سلامت گل نیست. با این حال بعید است که داور این بازی از سوی کمیته داوران با محرومیت و جریمه مواجه نشود.
 در آن لحظه داور باید بازی را متوقف و به حسین‌زاده کارت زرد می‌داد و چه بسا اگر چنین تصمیمی اتخاذ می‌شد، گلی هم به سود استقلال رقم نمی‌خورد. تنها مسأله این بازی در واقع متوجه داور این بازی است که در لحظه به ثمر رسیدن گل بدرستی زمین بازی را از نظر دیداری پوشش نداده است.
 البته حسین‌زاده، که جوان آینده‌داری هم هست باید دریابد که تکرار این اشتباهات در بازی‌های آتی تا چه اندازه می‌تواند برای استقلال ضرر آفرین باشد. استقلال هرچه رو به جلو می‌رود، بازی‌هایش دشوار‌تر خواهد شد و بازیکنان باید کاملاً حواس‌شان را جمع کنند.

Page Generated in 0.0043 sec