printlogo


کد خبر: 242296تاریخ: 1400/11/20 00:00
خبر

میرزازاد اولین خرید آبادانی‌ها
نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان به‌صورت قرضی تا پایان فصل جاری به جمع طلایی‌پوشان آبادانی پیوست. میرزازاد با دعوت کارلوس کی‌روش از رده سنی جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده بود.  او همچنین بازی در تیم‌های ملوان بندر انزلی، نساجی مازندران و تیم‌ملی جوانان و امید را در کارنامه دارد.  این دروازه‌بان اولین خرید زمستانه تیم نفت آبادان است که پس از جدایی گوهری از نفت و پیوستن او به پرسپولیس، مدنظر منصوریان برای محافظت از دروازه تیمش قرار گرفت.
 
 
 مذاکرات دو باشگاه برای جذب میلاد جهانی
در فاصله چهار روز مانده تا پایان نقل ‌و انتقالات زمستانی لیگ برتر، باشگاه آلومینیوم در تلاش است میلاد جهانی وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن را به خدمت بگیرد. 
براساس این گزارش، مدیران آلومینیوم در چند روز اخیر مذاکرات فشرده‌ای را انجام دادند تا شرایط برای حضور جهانی در آلومینیوم فراهم شود. 
پرداخت پول رضایتنامه یا معاوضه بازیکن، مسائلی است که در مذاکرات طرفین مورد بررسی قرار گرفته و باید دید در نهایت چه توافقی میان مدیران دو باشگاه صورت خواهد گرفت.
  
 
اوت‌انداز به تبریز رفت
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور هفته گذشته باز شد و این باشگاه تا امروز مهدی کیانی و محمد بلبلی را رسماً به‌خدمت گرفته و در حال مذاکره با چند گزینه دیگر است.  یکی از بازیکنانی که باشگاه تراکتور تمایل زیادی برای جذب او نشان داده نادر محمدی است.  مدافع پیکان که از چند باشگاه دیگر نیز پیشنهاداتی داشت گویا برای حضور در تراکتور به جمع‌بندی لازم رسیده و در آستانه سرخ‌پوش شدن قرار دارد.  محمدی دیروز راهی تبریز شد تا با حضور در باشگاه تراکتور مذاکرات نهایی را با مدیران این باشگاه انجام دهد. 
در صورتی‌ که اتفاق خاصی رخ ندهد، اوت‌انداز معروف پیکانی‌ها به‌عنوان سومین خرید زمستانی تراکتور معرفی خواهد شد.
 

Page Generated in 0.0055 sec