printlogo


کد خبر: 242293تاریخ: 1400/11/19 00:00
فهرستی که به ما دادند، همگی تحت قرارداد هستند
درویش: مگر ما رضایتنامه امیری را می‌دهیم که بقیه بازیکن به ما بدهند؟

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از دیدار سوپرجام در خصوص مشکلات مالی باشگاه این‌طور توضیح داد: «در بدو ورود پول آقای اوساگوآنا را از دوستان و اینور و آنور گرفتم و تأمین شد و بعد از سه بار رفت و برگشت، پنجره بسته را باز کردیم. الان نامه آمده که به آقای نادری باید 100 هزار یورو پرداخت کنیم. شب بازی در حالی که ما دروازه‌بان ذخیره نداشتیم، آقای بیرانوند پنجره را بستند. استوکس و رادو هم همینطور. ضمن اینکه چک‌های زیادی را یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه قرض کردند که سررسید آنها هم هست. محل تبلیغات را قبلاً قرارداد بسته‌اند و پولش را گرفته‌اند. با رایزنی و پیگیری توانستیم دو سه اسپانسر تهیه کنیم و هزینه‌ها را کاور کنیم. ما روز اول فکر می‌کردیم شاید اگر یک بودجه قابل قبولی باشد که هزینه نیم فصل را بدهد، مشکلی وجود نخواهد داشت. اما مشکل الان بودجه تیم نیست و مشکلاتی است که از قبل به تیم تحمیل شده. بازیکنان خارجی و داخلی طلبکار هستند و پنجره هر لحظه در حال باز و بسته شدن است. مدیر پرسپولیس باید یک بانک پشت سرش داشته باشد که هزینه کند. کار به جایی می‌رسد که ما برای تهیه مایحتاج دست به دامن وزیر می‌شویم که بتوانیم مشکلات را حل کنیم.»
عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره نقل و انتقالات گفت: «از یحیی گل‌محمدی خواستیم با هر بازیکنی که مدنظر دارد و آزاد است، صحبت کند و بعد از توافق ما قرارداد ببندیم. فهرستی که یحیی به ما داده، با سایر تیم‌ها قرارداد دارند و نمی‌توانیم آنها را جذب کنیم.»
درویش در پاسخ به این سؤال که چرا با باشگاه‌ها وارد مذاکره نمی‌شود، توضیح داد: «منظورتان این است که من بروم بازیکنان را آزاد کنم؟ مثل اینکه به ما بگویند آقای امیری را می‌خواهیم؛ ما او را آزاد خواهیم کرد؟ برای تمام بازیکنانی که آقای گل‌محمدی فهرست داده، به باشگاه‌های دیگر نامه برای مذاکره دادیم. با رامین رضاییان هم صحبت مقدماتی داشتیم اما او با تیمش مشکلاتی دارد. در پی رایزنی هستیم و ما تمام تلاشمان را به همراه آقا یحیی و آقا افشین انجام می‌دهیم که اگر مسیری پیدا کنیم، بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیریم. یک بازیکن خارجی هم در فهرست کادرفنی بود که برای انتقالش نامه زدیم و گفتند 5 میلیون دلار پول رضایتنامه‌اش می‌شود که ما نداریم!»
 

Page Generated in 0.0054 sec