printlogo


کد خبر: 242292تاریخ: 1400/11/19 00:00
حاشیه‌نگاری از سوپرجام
دعوا کنار زمین، پخش کارت داخل زمین!

عصر دیروز پرسپولیس و فولاد، سوپرجام فوتبال ایران را در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار کردند. این دیدار، حواشی در پی داشت که می‌خوانید:
*محمدرضا خلعتبری بازیکن جدید فولاد قبل از شروع بازی به سمت کادرفنی پرسپولیس رفت و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. آرش رضاوند هم خوش و بش گرمی با سیدجلال حسینی داشت.
*رضا درویش و حمیدرضا گرشاسبی مدیران‌عامل دو باشگاه از جایگاه ویژه نظاره‌گر این مسابقه بودند.
*10 دقیقه پیش از شروع مسابقه از جام قهرمانی سوپرجام رونمایی شد. با توافق انجام شده، هر تیم توانست 20 هوادار را وارد ورزشگاه کند.
*پاتوسی هافبک فولاد به دلایل فنی و مهدی ترابی هافبک پرسپولیس به علت ابتلا به کرونا، در این بازی حضور نداشتند.
*قبل از شروع کار، مهدی هاشمی‌نسب به همراه کادر فولاد به سمت نیمکت پرسپولیسی‌ها نرفت.
*بازیکنان دو تیم در اکثر دقایق بازی و تقریباً روی تمام سوت‌های محمدرضا اکبریان بشدت به داور اعتراض کردند. اکبریان در آخرین قضاوت خود تا توانست، بین بازیکنان کارت زرد و قرمز پخش کرد!
*پس از تعویض چهارم تیم پرسپولیس، حمید مطهری در کنار زمین به داور اعتراض کرد که پس از دریافت کارت زرد، این مربی باز هم اعتراض‌هایش را ادامه داد تا با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شود. پس از این موضوع، مطهری با پادرمیانی گل‌محمدی از زمین بیرون رفت. دستیار یحیی پس از دقایقی با حضور در جایگاه ویژه بازی را دنبال کرد.
*پس از اعلام نشدن خطای هند بازیکن پرسپولیس، مهدی هاشمی‌نسب به دلیل به کار بردن لفظی زشت، با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد. اعتراض حسین کعبی به این تصمیم سبب شد اکبریان، این مربی فولاد را هم با کارت زرد جریمه کند. همچنین در دقیقه ۷۷ جواد نکونام هم با اعتراض به داور، کارت زرد گرفت.
 

Page Generated in 0.0052 sec