printlogo


کد خبر: 242279تاریخ: 1400/11/19 00:00
تاوان پیام‌‏‌های غیراخلاقی به همکاران خانم
کناره‌گیری اورمارس از آژاکس

باشگاه آژاکس آمستردام با انتشار بیانیه‌‏ای اعلام کرد که «مارک اورمارس» بازیکن سابق تیم ملی هلند و باشگاه‏‌های آژاکس، بارسلونا و آرسنال به‌دلیل رسوایی اخلاقی پیش آمده از سمت خود کناره‏‌گیری می‏‌کند. طبق بیانیه منتشر شده، مدیر امور مربوط به فوتبال باشگاه آژاکس آمستردام در چند موقعیت مختلف از طریق شبکه‏‌های اجتماعی اقدام به ارسال پیام‏‌های غیراخلاقی برای همکاران خانم در باشگاه کرده و پس از افشای این موضوع تصمیم به کناره‏‌گیری از سمت خود گرفته است. در بخشی از بیانیه باشگاه آژاکس در این مورد آمده است؛ «مارک اورمارس مدیر بخش امور مربوط به فوتبال باشگاه آژاکس آمستردام، بزودی پست تحت اختیار خود را ترک خواهد کرد. این تصمیم پس از چند روز بحث و تبادل نظر بین کمیته انضباطی و اِدوین فن‌درسار مدیرعامل باشگاه گرفته و اعلام خواهد شد. ارسال چندین پیام غیراخلاقی به چندین همکار خانم طی چند ماه، باعث اتخاذ این تصمیم مبنی بر خروج مدیر بخش فوتبالی از باشگاه شد.»
مارک اوِرمارس پس از افشای پیام‌‏های غیراخلاقی و اجبار به استعفا، ضمن عذرخواهی گفت: «خجالت‌زده هستم. هفته گذشته گزارشی منفی در مورد نوع رفتارم دریافت کردم. متأسفانه ابتدا متوجه نشدم به این موضوع ارتباط داشته و امروز به اشتباه خودم پی بردم. فشار بسیار زیادی را حس می‏‌کنم و از همه عذرخواهی می‏‌کنم. مطمئناً برای شخصیتی در جایگاه من، این رفتار غیر قابل قبول است. حالا پشیمان هستم اما خیلی دیر شده. هیچ چاره‌‏ای جز ترک کردن آژاکس ندارم. این موضوع زندگی شخصی من را هم به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌‏دهد. از همه شما درخواست می‎‌کنم بیشتر از این وارد زندگی خصوصی من نشوید و من و خانواده‌‏ام را راحت بگذارید.»
فن‌‏درسار هم در واکنش به این اتفاق گفت: «شرایط بسیار وحشتناکی است. با نظر کمیته انضباطی موافقم و خودم را در حمایت از کارمندان خانم در باشگاه ملزم می‌دانم. من و مارک از اوایل دهه 90 میلادی هم‌تیمی و دوست بودیم و حدود 10 سال در کادر مدیریتی آژاکس همکار بودیم و متأسفانه بدترین پایان ممکن برای این همکاری فرا رسیده است.»

Page Generated in 0.0047 sec