printlogo


کد خبر: 242271تاریخ: 1400/11/19 00:00
مصاحبه

ابراهیمی: بعضی از بازیکنان پرسپولیس باید خود را ثابت کنند
مشکلات پرسپولیس نشان از ضعف مدیریت کلان ورزش است
ناصر ابراهیمی، مربی پیشین پرسپولیس درباره حاشیه‌های به وجود آمده برای این تیم که با استعفای یحیی گل محمدی و بازگشت او پس از چند روز غیبت همراه بود، می‌گوید:«اتفاقات خوبی برای پرسپولیس نیفتاد. اینکه تیمی با این اعتبار همچنان با مشکلات ابتدایی برای تأمین منابع مالی و تمرین کردن روبه‌رو است نشان از ضعف مدیریت‌های کلان در ورزش و فوتبال دارد. از سوی دیگر داخل تیم نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده که آقای گل محمدی که معمولاً صبور است تصمیم به استعفا گرفت اما خوشحالم که حالا او برگشته است و کار را ادامه می‌دهد.» او حرف‌هایش را این‌طور ادامه می‌دهد:«بازیکنان پرسپولیس جزو بهترین‌ها هستند اما بعضی از آنها باید دیگر خود را اثبات کنند وگرنه وقتی برای ماندن آنها در پرسپولیس نمانده است.» ابراهیمی درباره آینده پرسپولیس در ادامه بازی‌ها معتقد است: «پرسپولیس روزهای سختی را پیش رو دارد، اما می‌تواند این روزها را با موفقیت سپری کند، اگر همچنان هواداران از این تیم بخوبی حمایت کنند.»
 
 
با این مدیریت، پرسپولیس جایگاه خوبی نخواهد داشت
یوسفی: پرسپولیس در گل زدن مشکل دارد
رحیم یوسفی درباره عملکرد پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات زمستانی می‌گوید:«پرسپولیس حتی در ابتدای فصل هم خوب یارگیری نکرد چه رسد به حالا! از سایر باشگاه‌ها خیلی عقب افتاده‌ایم و مدیریت جدید تا این لحظه هیچ چیزی به پرسپولیس اضافه نکرده است. در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه هستیم و خصوصاً در گل زدن ضعف داریم. با وجود اینکه تقریباً در هر بازی به گل می‌رسیم، اما مهاجمی که بتوانیم همواره روی گلزنی او حساب باز کنیم در تیم نیست.»
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نیمکت این تیم و تفاوت آن با بازیکنان اصلی معتقد است:«اگر بازیکن نیمکت‌نشین نتواند بخوبی جای بازیکنان اصلی را پر کند و در تیم جواب ندهد چرا باید جذب شود؟ دو بازیکن تاجیک پرسپولیس در حد امید‌های ما هم نیستند و اگر دو بازیکن از تیم امید به تیم اصلی می‌آوردیم بسیار بهتر بود.»
یوسفی در خصوص اضافه شدن محمود خوردبین به مجموعه پرسپولیس به‌عنوان مشاور مدیرعامل می‌گوید: «خوردبین قدیمی‌ترین پرسپولیسی حال حاضر است، اما حضور او در باشگاه بیشتر حالت نمادین و سمبُلیک دارد. بعید می‌دانم با این مدیریت بتوان جایگاه خوبی برای پرسپولیس متصور شد.»

Page Generated in 0.0031 sec