printlogo


کد خبر: 242269تاریخ: 1400/11/19 00:00
فکر نمی‌کنم وزیر به تیم خاصی تعلق داشته باشد
پیوس: در زمان نقل و انتقالات درویش نباید بخوابد!

مصاحبه
ناصرقراگزلو     
 
فرشاد پیوس یکی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس در رابطه با شرایط اخیر  این باشگاه و  تغییرات تیم به صحبت پرداخت:
 
هواداران پرسپولیس نگران تکرار قهرمانی پرسپولیس هستند!
هوادار حق دارد نگران باشد چون به هر حال تنها دلخوشی طرفداران به تیم محبوبشان و نتایج آن است. در شرایط فعلی هم که تیم‌های مدعی و رقیبان پرسپولیس به لحاظ بازیکن تقویت شده‌اند. متأسفانه باشگاه نتوانسته خواسته‌های یحیی را در فصل نقل و انتقالات برآورده  کند . از طرفی، باشگاه واقعاً بی‌پول است و هیأت مدیره و مدیرعامل باید در این رابطه فکر اساسی و تمهیدات خاصی را لحاظ کنند.
در رابطه با شایعه تعلق خاطر وزیر و شائبه‌هایی که نسبت به شخص اول وزارت ورزش به تیم‌های رقیب پرسپولیس وارد می‌شود،چه عقیده‌ای دارید؟
در یکی از بازی‌های المپیک آسیایی با حمیدرضا سجادی همسفر بودم. وزیر خوشبختانه فردی ورزشی و تحصیلکرده است و  تا آنجا که من ایشان را می‌شناسم، تعلق خاطری به یک رنگ خاص ندارد.  اتفاقاً  قصد دارم یک روز به ملاقات ایشان بروم و در مورد بعضی از مسائل با سجادی صحبت کنم.
در رابطه با انتخاب رضا درویش به عنوان مدیر عامل جدید چه صحبتی دارید؟
من معتقدم مدیر عامل پرسپولیس چه دکتر باشد چه مهندس یا پروفسور یا ... فقط باید سرمایه جذب کند و ارتباطات خوبی داشته باشد. در این روزهای سخت که باشگاه به‌شدت تحت فشار است، مدیرعامل باید خودش را نشان دهد. نقل و انتقالات برای پرسپولیس سخت و دشوار است و هر روز برای پرسپولیس حساسیت دارد. به عقیده من، مدیرعامل در شرایط فعلی اصلاً نباید بخوابد.
با شرایط فعلی پرسپولیس، این  تیم قادر است ششمین قهرمانی متوالی‌اش را کسب کند؟
پرسپولیس فقط سه امتیاز با صدر فاصله دارد که طبیعتا  این فاصله قابل جبران است. من هم مانند یحیی  گل‌محمدی نگران تقویت تیم هستم که تا این لحظه اتفاق خاصی در بازار نقل و انتقالات رخ نداده است.
به نظر شما، پرسپولیس در چه پست ‌هایی نیاز به جذب بازیکن دارد؟
جز درون دروازه که بازیکن مدنظر کادر فنی جذب شده، در بقیه پست‌ها هم نیاز به جذب بازیکن داریم.
در خط میانی با وجود رسیدن کمال به روزهای خوبش باز هم فکر می‌کنید پرسپولیس به جذب بازیکن در پست هافبک میانی نیاز داشته باشد؟
من رضا اسدی را خوب می‌شناسم. او بازیکن خوب و قدرتمندی است که تکنیک قابل توجهی هم دارد اما متأسفانه نمی‌دانم چرا به لحاظ روحی روانی دچار افت روحی شده است. اسدی مشکل فنی ندارد و چنانچه مشکل روحی  او حل شود، حتماً در خط میانی درخشش خواهد داشت.

Page Generated in 0.0055 sec