printlogo


کد خبر: 242266تاریخ: 1400/11/19 00:00
علیرضا به سرخپوشان مهلت می‌دهد
پدیده حل شد حالا بدهی بیرانوند مانع ثبت قراردادها

طی روزهای گذشته حرف و حدیث‌هایی درباره بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس وجود داشت و برخی‌ها عنوان می‌کردند که این بازیکن ملی‌پوش و لژیونر فوتبال کشورمان، بار دیگر با مسئولان پرسپولیس وارد مذاکره شده و قصد دارد دوباره به پرسپولیس باز گردد. هر چند همان موقع هم جدی گرفته نشد، چرا که پرسپولیس با داشتن حامد لک و جذب احمد گوهری، عملاً پروژه دروازه‌بانی را بست. اما حالا خبرهای دیگری می‌رسد که به نظر می‌رسد چندان برای سرخپوشان خوشایند نیست.
 باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت مطالبات اوساگونا و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بین‌المللی این باشگاه، حالا با مشکلی جدید برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید مواجه شده است. سرخپوشان که با بدهی‌های متعدد داخلی مواجه هستند، طبق آیین‌نامه جدید فدراسیون فوتبال باید بدهی‌های خود به طلبکاران داخلی را نیز پرداخت کنند که در این زمینه بدهی حدود 8 میلیاردی به باشگاه پدیده (بابت رضایتنامه گل‌محمدی) و بدهی 5/2 میلیاردی به علیرضا بیرانوند از جمله مهم‌ترین چالش‌های پیش رو باشگاه پرسپولیس است. پرسپولیس در همین راستا یا باید بدهی طلبکاران داخلی را پرداخت کند یا با آنها به توافق برسد. مشکلی که در فصل‌های گذشته نیز گریبان سرخپوشان را گرفته بود اما مدیران این باشگاه در آن مقطع با دادن ضمانت به کمیته وضعیت این مشکل را برای ثبت قرارداد بازیکنان حل کرده بودند. باشگاه پرسپولیس چند روز پیش خبر از توافق با مدیران باشگاه پدیده داده بود و حالا باید دید در ماجرای بیرانوند، این باشگاه با این بازیکن به توافق خواهد رسید یا خیر. هر چند این کار برای پرسپولیسی‌ها با وضعیت مالی که دارند، سخت خواهد بود، اما ممکن است بیرانوند فعلاً به تیم سابق خود مهلت دهد. 
از طرف دیگر پرسپولیس هم نتوانسته بازیکنان زیادی را جذب کند و حل این مشکل برای ثبت قرارداد فعلاً یکی دو بازیکن، برای پرسپولیسی‌ها گران تمام خواهد شد.

Page Generated in 0.0048 sec