printlogo


کد خبر: 242265تاریخ: 1400/11/19 00:00
درخشان: فقط زمان برانکو همه چیز در پرسپولیس خوب بود!
یحیی که نمی‌تواند معجزه کند سرمربی ابزار می‌خواهد

امیرمحمد قراگزلو
 
حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس شرایط پرسپولیس را برای تکرار قهرمانی بسیار سخت و دشوار می‌داند و معتقد است هر مربی برای موفقیت نیاز به ابزار قوی دارد که این بستر را در شرایط فعلی برای پرسپولیس ایده‌آل نمی‌داند.
 
در رابطه با شرایط فعلی پرسپولیس که مشکلات مادی به اوج خودش رسیده چه نظری دارید؟
این بار اول نیست که پرسپولیس مشکل مالی دارد و مشکلات مالی از گذشته در پرسپولیس وجود داشته و این داستان اتفاق جدیدی در باشگاه پرسپولیس نیست. مثلاً زمان مربیگری خود من مشکلات بسیار زیادی وجود داشت و دوره آقا یحیی هم این مشکلات بوده و ادامه دارد و فقط دوره برانکو بوده که مشکلات مالی وجود نداشته و همه چیز خوب بود. در واقع زمان مربیگری برانکو، آنقدر بازیکن خریده بودند که مجبور شدند سه بازیکن را از لیست خارج کنند.
یحیی در رقابت نابرابر با بقیه مدعیان می‌تواند تیم را به ششمین قهرمانی متوالی برساند؟
تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه ابزارش درست باشد و سرمربی پرسپولیس نمی‌تواند در این شرایط معجزه کند.
قرار شده بخش اندکی از سهام پرسپولیس برای ابتدای راه خصوصی‌سازی واگذار شود!
من هم شنیده‌ام که قرار است
 10 درصد به شکل موقت واگذار شود اما این مسأله اصلاً شدنی نیست و اگر قرار به خصوصی‌سازی باشد باید به شکل
 51 به 49 یا طرق قانونی دیگر کار واگذاری انجام شود.
چرا مشکلات پرسپولیس امسال به نظر خیلی بیشتر از سایر مدعیان است؟
از زمانی که می‌دانم و به خاطر دارم سپاهان همیشه پول داشته و مشکل مالی نداشته است. این بار هم استقلال به لطف مدیرعامل جدیدش مشکل مالی ندارد و شرایط خوبی دارد اما برای من واقعاً عجیب است چرا در حالی که مشکل بقیه مدعیان خصوصاً رقیب سنتی پرسپولیس به نسبت فصول قبل کمتر شده اما مشکلات پرسپولیس حل نشده و حتی به نسبت سال‌های قبل بیشتر هم شده است. بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، بی‌پولی و بسیاری دیگر از مشکلات که به نظر حل نشده و قرار هم نیست حل شود. این مسائل در حالی رخ داده که فوتبال حرفه‌ای را لیگ‌مان یدک می‌کشد. در لیگ‌های حرفه‌ای هم ما شاهدیم که بحث تاکتیکی و تکنیکی مطرح می‌شود و تیم‌ها برای ارتقای فنی تلاش می‌کنند اما اینجا ما دائماً درگیر مسائل حاشیه‌ای هستیم که ظاهراً تمامی هم ندارد.
عیسی مدعی شده که رباطش پاره نشده اما پزشکان پرسپولیس گفته‌اند که همه مسئولیت بازگشت به عهده خود عیسی است!
تنها با قوی کردن عضله چهار سر و همسترینگ نمی‌توان دل به حل مشکل بست. پزشکان پرسپولیس هم نباید شانه خالی کنند و ‌ام آر آی مجددی از زانوی بازیکن مصدوم بگیرند تا تکلیف عیسی مشخص شود و الان مانند زمان قدیم نیست که با روش‌های سنتی بتوان چند مدتی بازیکن را مهیای بازی کرد اما بعد از مدتی بازیکن را به‌دلیل مصدومیت دیگر در اختیار نداشت. 

Page Generated in 0.0061 sec