printlogo


کد خبر: 242258تاریخ: 1400/11/19 00:00
فشار روی «سازمان بازنشستگی» فاز جدید مرادی برای بازگشت
رئیس بازنشسته دست‌بردار نیست

ایران ورزشی - بیش از یک ماه است از اعلام بازنشستگی علی مرادی، رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری می‌گذرد، اما مماشات و تعلل بیش از حد وزارت ورزش با این مدیر بازنشسته بابت تعیین نکردن سرپرست برای فدراسیون وزنه‌برداری باعث شده تا مرادی برای بازگشت به مجموعه‌ مدیریتی وزنه‌برداری به هر ریسمانی چنگ بزند.
گویا وضعیت مبهم فدراسیون وزنه‌برداری و سیستم مدیریتی بلاتکلیف این مجموعه که همراه با کشتی، تالار افتخارات ورزش ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی را تشکیل می‌دهد، این روزها برای مسئولان ورزش کشور خیلی اهمیتی ندارد! زیرا بعد از اعلام حکم بازنشستگی علی مرادی رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری تا به امروز که بیش از یک ماه از تاریخ ابلاغ آن می‌گذرد، فدراسیون وزنه‌برداری و اهالی این رشته همچنان بلاتکلیف مانده‌اند. علاوه بر این، شرایط مبهم فعلی باعث شده تا رئیس بازنشسته فدراسیون وزنه‌برداری به جای پذیرش حکمی قانونی که به او ابلاغ شده است، هرروز به‌دنبال راه حل جدیدی برای دور زدن قانون و بازگشت به فدراسیون وزنه‌برداری باشد. وزنه‌برداری ایران در سال آینده سوای بازی‌های آسیایی که اهمیت بسیاری برای ورزش کشور و این رشته دارد، رقابت‌های داخل سالن آسیا، جهانی جوانان و مسابقات متعدد داخلی و بین‌المللی مهمی دارد که کسب نتیجه و عملکرد مثبت در تک تک آنها اهمیت دارد. اما هیچ اراده و عزمی برای برطرف کردن معضل به وجود آمده دیده نمی‌شود.
در همین شرایط بلاتکلیفی وزنه‌برداری، شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس بازنشسته فدراسیون، پس از اینکه تلاش‌هایش برای بازگشت از سوی وزارت ورزش به در بسته خورد و نتوانست از مجموعه تصمیم‌ساز ورزش کشور نتیجه‌ای برای بازگشت به کار خود دریافت کند، حالا با رایزنی‌هایی که در دستور کار خود قرار داده است، روی سازمان بازنشستگی کشوری از طرق مختلف فشار گذاشته تا شاید بتواند مثل 6 سال پیش که موفق شد شرایطی مشابه برای حضور خود در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری مهیا کند، اینجا هم با تکرار همان مسیر، روزنه‌ای برای بازگشت به کارش در وزنه‌برداری و ماندن تا پایان دوره ریاستش در لاین مجموعه مهیا کند. قطعاً اگر حتی یک درصد یک چنین اتفاقی رخ دهد و قانون برای رئیس بازنشسته وزنه‌برداری جور دیگری تعریف شود، نه تنها باید فاتحه ورزش کشور و وزنه‌برداری را خواند، بلکه باید به حال قانون و سیستمی که برای افراد مختلف به شکلی متفاوت تعریف و تفسیر می‌شود، تأسف خورد. به هر روی باید منتظر ماند و دید که بعد از این همه معطلی و وقت‌کشی آیا سرپرست وزنه‌برداری در چند روز آینده معرفی می‌شود یا بار دیگر باید برگردیم به همان شرایط اسفبار قبل؟!

Page Generated in 0.0046 sec