printlogo


کد خبر: 242257تاریخ: 1400/11/19 00:00
پایان حضور همزمان عطایی با آمدن مؤمنی مقدم
تصمیـــم درست

ایران ورزشی - فدراسیون والیبال بالاخره رویه غلط ماه‌های گذشته را تغییر داده و به حضور همزمان بهروز عطایی در تیم‌های جوانان و بزرگسالان پایان داد. با تصمیم روز گذشته فدراسیون، غلامرضا مؤمنی مقدم به‌عنوان سرمربی جدید جوانان معرفی شد.
طی ماه‌های گذشته و پس از بازی‌های المپیک بود که بهروز عطایی در کنار حضور در تیم جوانان، هدایت تیم ملی بزرگسالان را نیز در اختیار گرفت. پروسه اشتباهی که اگرچه در پایان با قهرمانی تیم بزرگسالان در آسیا همراه شد اما لطمه بزرگی را به تیم جوانان زد و باعث کمتر دیده شدن یک نسل از والیبالیست‌های جوان ایران شد.
در آن برهه خاص فدراسیون نتوانست تصمیم درست و صدالبته پر ریسکی بگیرد و تیم جوانان را به کس دیگری بسپرد اما حالا بالاخره تصمیم گرفته به این روند اشتباه پایان داده و مؤمنی مقدم را به‌عنوان سرمربی جوانان انتخاب کند.
مؤمنی مقدم که تجربه سال‌ها کار در رده‌های پایه به‌عنوان مربی را در کارنامه دارد، گزینه جوان و آینده‌داری است که می‌تواند در کنار محمدی راد، تندروان و اکبری، آینده‌های مربیگری در والیبال ایران باشند.
مؤمنی مقدم اگرچه مربیگری را با کار در لیگ برتر آغاز کرده و روی نیمکت تیم‌های خوبی هم نشسته، در ادامه به دستیاری در تیم‌های رده‌های پایه روی آورده و بیش از ده سال در تیم نوجوانان و جوانان مربیگری کرده؛ تجربه خوبی که کمک می‌کند به کار در رده‌های پایه آشنا باشد و بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.
او در حالی به‌عنوان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران انتخاب شد که این تیم باید خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون مردان آسیا (16 تا 23 مرداد) و رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 2022 که از 31 مرداد تا هفتم شهریور 1401 در کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده کند.
این رقابت‌ها سال 2020 به‌دلیل شیوع کرونا برگزار نشد اما تیم ایران در سال 2018 برای ششمین بار عنوان قهرمانی رده سنی جوانان زیر 20 سال آسیا را به دست آورد.

Page Generated in 0.0065 sec