printlogo


کد خبر: 242248تاریخ: 1400/11/19 00:00
اعتراف مجیدی پس از حمله عجیب به اسکوچیچ
آقــــای دراگـــان معذرت می‌خواهم

انتقاد از اظهارات اخیر مجیدی حتی صفحات استقلالی را نیز در بر گرفته بود. مجیدی که فشار بسیاری را در روزهای اخیر بابت مصاحبه‌هایش قبل و بعد از بازی با هوادار تحمل کرد، پیش از بازی با پیکان در جام حذفی بابت آن جملاتی که علیه سرمربی تیم ملی به کار برد، عذرخواهی کرد: «اعتراف می‌کنم که مقداری تند صحبت کردم. باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ناراحتی بازیکنانم هم مزید بر علت شد. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی من را جور دیگری فرض کند. می‌دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد. او هرطور که دوست دارد می‌تواند تیمش را بچیند.»
مجیدی در ادامه حرف‌هایش گفت: «باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر باید‌ شأن بیشتری داشته باشد. من رابطه دوستانه‌ای با سرمربی تیم ملی دارم اما می‌خواهم رفتار متقابلی با او وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالی‌ها رنگ خاصی ندارند جز پرچم سه رنگ ایران.»
سرمربی استقلال سپس به بازی با پیکان اشاره کرد. دیداری که باید دو هفته قبل برگزار می‌شد: «پیکان نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی انجام داد. ما فرصت اشتباه نداریم. از بازیکنانم به خاطر تمریناتی که پشت سر گذاشتند ممنون هستم. امیدوارم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.»
سرمربی استقلال درباره نقل و انتقالات تیمش هم این توضیحات را داد: «ما یک بازیکن برزیلی می‌خواستیم اما جلسات به نتیجه نرسید و نتوانستیم او را جذب کنیم. یک بازیکن دیگر پیشنهاد دادیم و امیدوارم بتوانیم او را جذب کنیم. باید بگویم آمانوف بازیکن خوبی است. مدتها است او را می‌شناسم. امیدوارم بتواند خط هافبک ما را تقویت کند. آمانوف در تیم ما به عنوان وینگر چپ بازی می‌کند و از طرفی کارشناسان معتقدند استقلال به یک بازیساز نیاز دارد. او را از قبل می‌شناختم. بازی‌های ازبکستان را می‌دیدیم و آنالیز می‌کردیم. بازیکن بسیار جوان و خوبی است. فکر می‌کنم می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند.»
چرا عارف آقاسی از استقلال جدا شد؟ سرمربی استقلال درباره جدایی این بازیکن هم توضیحاتی دارد: «عارف آقاسی جزو خروجی‌های ما نبود. او حدود یک ماهی بود که با ما صحبت می‌کرد و دوست داشت جدا شود. به خاطر مسائل روحی و روانی و شرایطی که از زندگی در تهران داشت دوست داشت در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. به خاطر مسائلی که پیش آمد اجازه دادیم برود. جزو برنامه‌های خروجی ما نبود و با توجه به پست‌هایی که نیاز داشتیم بازیکن جذب کردیم.»
 

Page Generated in 0.0051 sec