printlogo


کد خبر: 242247تاریخ: 1400/11/19 00:00
خبر

پاداش درجه یک برای حذف پیکان
جدال با پیکان از اهمیت بسیار زیادی برای استقلال برخوردار است چون فرهاد مجیدی چندی قبل با صراحت اعلام کرد علاوه بر مسابقات لیگ، جام حذفی را هم کاملاً جدی می‌گیرد و می‌خواهد با رسیدن مجدد به فینال این رقابت‌ها، ناکامی‌های دو فصل گذشته در بازی فینال را با پیروزی و کسب عنوان قهرمانی جبران کند. در شرایط عادی، وضع استقلال بهتر از پیکان است ولی جام حذفی مجالی برای کوچک‌ترین لغزشی باقی نمی‌گذارد و اتفاقات رخ داده در جدال با نود ارومیه برای استقلالی‌ها حسابی درس عبرت شد تا شرایط این مسابقات را از وضعیت لیگ برتر کاملاً جدا کنند. مقامات باشگاه هم با درک همین مسأله، وعده پاداش خوبی به بازیکنان داده‌اند و اگر استقلال بتواند پیکان را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار بزند، همه شاگردان فرهاد مجیدی دقیقاً مانند یک پیروزی لیگ برتری خارج از خانه پاداش دریافت خواهند کرد. پاداش‌هایی که روند پرداخت آنها در این فصل منظم‌تر از چند فصل گذشته شده است.
 
استقلال و آنالیز هفت‌گانه پیکان
شرایط تاکتیکی پیکان کاملاً برای استقلالی‌ها تشریح شده است. یکی از مربیان استقلال با ابراز رضایت از اشراف تاکتیکی حاصل شده نسبت به حریف این تیم در جام حذفی، به همکارمان  گفت: «پیکان یکی از تیم‌هایی است که اگر روی زمین هموار بازی کند، می‌تواند حریفانش را به دردسر بیندازد و با توجه به ماهیت جام حذفی، جای کوچک‌ترین بی‌احتیاطی مقابل این تیم وجود ندارد اما نسبت به شرایط فنی حریف خودمان اطلاعات کاملی در اختیار داریم چون یک بار در چهارچوب لیگ برتر با آنها بازی کرده‌ایم و می‌دانیم چه نقاط ضعف و قوتی دارند. علاوه بر آن مسابقه، هفت دیدار دیگر پیکانی‌ها را هم در روزهای گذشته به طور کامل آنالیز کرده‌ایم و کاملاً در جریان شرایط  رقیب هستیم. البته  مربیان پیکان هم همین کار را در مورد استقلال انجام داده‌اند ولی ما با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، قطعاً می‌توانیم تفکرات تاکتیکی فرهاد مجیدی را به بهترین شکل ممکن داخل زمین پیاده کنیم. استقلال عصر امروز در ورزشگاه شهید دستگردی میهمان پیکان خواهد بود.
 
اسکوچیچ ملی‌پوشان استقلال را قربانی فرهاد می‌کند؟
کاسه صبر فرهاد مجیدی در مورد شکل استفاده سرمربی تیم ملی از بازیکنان ملی‌پوش استقلال بویژه سیاوش یزدانی، روز جمعه لبریز شد و او پس از خاتمه مسابقه با هوادار، مصاحبه عجیبی علیه دراگان اسکوچیچ انجام داد. 
مصاحبه‌ای که البته تا امروز بی‌پاسخ باقی مانده و اسکوچیچ ترجیح می‌دهد فضای تیم ملی را همچنان آرام و مثبت حفظ کند. بعضی از حاضران در فدراسیون که رابطه خوبی هم با سرمربی تیم ملی دارند، معتقدند اسکوچیچ در این ماجرا ملی‌پوشان استقلال را قربانی نمی‌کند و آنها را کاملاً جدا از سرمربی تیم‌شان مدنظر قرار می‌دهد. 
به این ترتیب اگر سیاوش یزدانی یا هر کدام از بازیکنان دیگر استقلال در روند مطلوبی قرار داشته باشند، قطعاً بدون توجه به مصاحبه فرهاد مجیدی آنها را برای دیدارهای نوروزی دوباره به اردو فرا خواهد خواند و اگر لازم باشد از وجودشان در دیدارهای تیم ملی هم استفاده می‌کند. اتفاقی که اگر رخ بدهد، قطعاً به بهتر شدن فضا میان استقلالی‌ها و تیم ملی کمک شایان توجهی خواهد کرد.
 
ساعت بازی استقلال و ذوب تغییر می‌کند؟
 پس از اینکه استقلال و هوادار آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر را برگزار کردند، سرانجام سازمان لیگ نیز برنامه دیدارهای هفته هفدهم تا بیست ‌و ‌دوم را اعلام کرد که طبق آن، آبی‌ها باید روز یکشنبه 24 بهمن و از ساعت 19 به مصاف ذوب‌آهن بروند. برگزاری دیدار دو تیم در این ساعت باعث انتقاداتی در فضای مجازی شد و حالا نیز باشگاه ذوب‌آهن با صدور نامه‌ای به سازمان لیگ، خواستار تغییر زمان بازی به ‌علت سرمای هوا شد. در درخواست ذوبی‌ها آمده با توجه به سردی هوا و اینکه این دیدار تا حدود ساعت ۲۱ شب به طول می‌انجامد و امکان افزایش احتمال بیماری بازیکنان هر دو تیم وجود دارد، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با ارسال نامه‌ای رسماً خواستار تغییر زمان برگزاری دیدار خود در ۲۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۹ به ۱۷ شد. باید دید سازمان لیگ چه واکنشی به این درخواست دارد و آیا ساعت بازی را تغییر می‌دهد؟
 

 


Page Generated in 0.0047 sec