printlogo


کد خبر: 242244تاریخ: 1400/11/19 00:00
ولاهوویچ و زکریا در فهرست اساطیر یووه

دو خرید جدید یوونتوس، دوشان ولاهوویچ و دنیس زکریا در نخستین بازی خود برای «بانوی پیر» گل زدند تا به فهرست بلندبالایی از اسطوره‌های باشگاه ملحق شوند که شامل امثال عمر سیووری، جان چارلز و روبرتو باجو می‌شود.
 در برد 2 بر صفر یکشنبه شب برابر هلاس ورونا، ولاهوویچ در دومین ضربه در چهارچوب خود توانست تیم ماسیمیلیانو آلگری را جلو بیندازد. این بازیکن 22 ساله فقط 12 دقیقه لازم داشت برای اینکه اولین گل خود را بزند. زکریا هم در نیمه دوم برتری یووه را دوبرابر کرد. او در ژانویه با 5/4 میلیون یورو از بوروسیامونشن گلادباخ راهی بیانکونری شد.
این دو به ستارگان سابق غول ایتالیایی ملحق می‌شوند که در اولین بازی خود موفق به گلزنی شده‌اند. شاخص‌ترین آنها باجو، سیووری و چارلز هستند اما خیلی ستاره‌های دیگر هم به این افتخار رسیده‌اند. بسیاری هنوز گل گونسالو ایگواین به فیورنتینا در سال 2016 را به یاد دارند. مهاجم آرژانتینی در نیمه دوم بازی مقابل توسکانی‌ها که برای نخستین بار از فدریکو کیه‌زا استفاده می‌کردند، به زمین آمد و دقایقی بعد به گل رسید. ماریو مانژوکیچ هم در بازی سوپرجام سال 2015 مقابل لاتزیو نخستین گل خود را برای یووه به ثمر رساند. پیترو آناستازی، روبرتو بتگا، کریستین ویری و فیلیپو اینتزاگی دیگر مهاجمانی هستند که بازی در یوونتوس را با گلزنی شروع کردند. این فهرست شامل هافبک‌هایی مانند آرتورو ویدال و دژان کولوسفسکی نیز می‌شود که آنها هم مثل ولاهوویچ و زکریا، نخستین گل‌های خود را با پیراهن یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس به ثمر رساندند.
یوونتوس با این پیروزی 45 امتیازی شد و بالاتر از آتالانتا در رده چهارم قرار گرفت، اینتر با 53 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ناپولی و میلان با 52 امتیاز دوم و سوم هستند.
 

Page Generated in 0.0048 sec