printlogo


کد خبر: 242241تاریخ: 1400/11/19 00:00
یخ مسی در لیل باز شد

به نظر می‌رسد که سرانجام یخ لیونل مسی در لوشامپیونه دارد آب می‌شود. بعد از گذشت 22 هفته نه چندان پرفروغ برای ستاره آرژانتینی در لیگ یک فرانسه که با ثبت تنها یک گل برای او همراه بود، او بالاخره موفق به ثبت دومین گلش هم در لوشامپیونه شد. این اتفاق در بازی یکشنبه شب پاریسی‌ها در خانه لیل مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها رخ داد و مسی نه تنها خودش یکی از پنج گل برتری 5 بر یک PSG را زد بلکه پاس گل دوم تیمش را هم داد. با درخشش مسی و کیلیان امباپه که او هم نامش را در فهرست گلزنان بازی به ثبت رساند، پاریسی‌ها حاشیه امنیت‌شان را در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فرانسه به 13 امتیاز افزایش دادند و شانس خود را برای قهرمانی بیشتر کردند.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریسی‌ها هم بعد از بازی به تمجید از هموطنش پرداخت و گفت که با همه شک و تردیدهایی که به خاطر آمار ضعیف، نسبت به موفقیت مسی در لوشامپیونه وجود داشت او از بازگشت ستاره سابق بارسلونا به روزهای اوجش اطمینان داشته است.
او گفت:«من ذره‌ای نسبت به لئو تردید نداشتم. او بهترین بازیکن دنیاست. او هم مانند هر بازیکن دیگری زمان نیاز دارد تا خودش را با یک تیم جدید وفق دهد. او بعد از ابتلا به کرونا، زمان نیاز داشت تا از نظر جسمانی به اوج برگردد خیلی مهم است که لئو این چنین نسبت به تیم احساس مسئولیت و تعهد نشان می‌دهد.»
مسی تا قبل از این برخلاف بازی‌هایش در پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، در لوشامپیونه روزهای پرفروغی را سپری نکرده بود. با این حال گلی که او در این بازی زد تنها دومین گلش در لیگ بود. مسی در مجموع تمام بازی‌هایش برای پاری‌سن‌ژرمن در این فصل 6 گل زده است. البته مصدومیت و ابتلا به کرونا در این چند ماه اخیر هم تأثیر بسزایی در کند بودن روند پیشرفتش در پارک‌دو پرنس داشته هرچند او درست بموقع نشانه‌های بازگشت به اوج را نشان می‌دهد چرا که تیمش هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود.
 

Page Generated in 0.0042 sec