printlogo


کد خبر: 242239تاریخ: 1400/11/19 00:00
هیجان در آنفیلد با ورود سوارس جدید

بعد از آنکه لیورپول در آنفیلد حریف دسته‌اولی‌اش کاردیف را 
3 بر یک شکست داد و از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس صعود کرد، هواداران تیم در فضای مجازی شروع به مقایسه لوئیس جدیدشان با لوئیس سابق‌شان کردند؛ لوئیس دیاس با لوئیس سوارس.
دیاس در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه با قراردادی به ارزش 5/37 میلیون پوند از پورتو به لیورپول پیوست و خیلی زود به همه نشان داد که ارزش چنین هزینه‌ای را داشته است. او اولین بازی خود را برای لیورپول به‌عنوان بازیکن تعویضی برای گرفتن جای کورتیس جونز در دقیقه 58 انجام داد و خیلی طول نکشید که تأثیر خود را بر بازی گذاشت. او تنها 10 دقیقه پس از ورودش به زمین بازی پاس گل مینامینو را داد. این هافبک کلمبیایی جدید لیورپولی‌ها بود که توپ را لب خط از پری ان‌جی ربود و آن را به مرکز فرستاد و مینامینو هم کار را تمام کرد. اما درست قبل از اینکه توپ را به مرکز محوطه جریمه بفرستد، دیاس یک حرکت تکنیکی انجام داد که سبب شد هواداران او را با لوئیس سابق‌شان، سوارس مقایسه کنند.
یک هوادار در توئیتر نوشت: «یک پاس حرکت لوئیس سوارسی در پاس دیاس. تأثیر فوری». هواداری دیگر نوشت:«فکر نمی‌کنم دیاس به اندازه کافی بابت این پاس سوارسی‌اش مورد تحسین قرار بگیرد.» نفر سوم هم نوشت:«لویی دیاس. یاد حرکات لوئیس سوارس زنده شد. چقدر سریع. عجب بازیکنی».
شب خوب دیاس داشت خراب می‌شد چرا که ضربه تصادفی آدن فلینت، بازیکن کاردیف به او با کف استوک‌هایش، بازیکن کلمبیایی را مصدوم کرد هرچند در نهایت او با ایستادن روی پاهایش خیال هواداران را آسوده کرد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپولی‌‌ها درباره بازیکن جدید تیمش گفت:«پای دیاس زخمی و کبود شده است. همه به او گفتند «به انگلیس خوش آمدی!» حالش اما خوب است. احتمالاً رد زخمش خواهد ماند. کمی هم کبود شده است. به نظر او در آن لحظه شانس آورد. گلی که دیاس برای مینامینو ساخت بی‌نهایت زیبا بود.»
 

Page Generated in 0.0047 sec