printlogo


کد خبر: 242238تاریخ: 1400/11/19 00:00
مصاحبه و خبر

بعد از جدایی از فولاد
الجبوری: دلیلی ندارد از نکونام دلخور باشم
احمد الجبوری مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره جدایی از این تیم می‌گوید: «قراردادم را به‌صورت رسمی فسخ کردم و برای فولاد آرزوی موفقیت دارم. شرایط برای من آن‌طور که خواستم پیش نرفت و دوست داشتم جایی باشم که بیشتر بازی به من برسد. دلیلی ندارد از نکونام دلخور باشم و بابت جدایی از فولاد از شخص خاصی دلخور نیستم. به من گفتند نمی‌توانیم همکاری کنیم و من هم تشکر کردم. به هر حال شاید سبک بازی من با تفکرات نکونام همخوانی نداشت و در نهایت هم جدا شدم. این چیزها در فوتبال طبیعی است.» شایعه حضور او در دو تیم نفتی لیگ برتر شنیده می‌شود: «فعلاً چیزی مشخص نیست و با یکی دو تیم در حال مذاکره هستم. به‌زودی تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.»
 
 
کلانتری: باشگاه باید پیگیر جذب مرادمند و یزدانی باشد
سرمربی فجر از فعالیت باشگاهش در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل رضایت دارد. علی‌اصغر کلانتری می‌گوید: «تا الان چیزی تحت ‌عنوان لیست خروجی نداشتیم و شاید تا یکی دو روز آینده معاوضه صورت بگیرد. میلاد کمندانی، رضا علیاری و دانیال کردستانی را جذب کرده‌ایم و هنوز هم در دو، سه پست تخصصی به بازیکن نیاز داریم تا تیم‌مان تقویت شود. ظرف دو، سه روز آینده تکلیف بازیکنان دیگری که قرار است جذب کنیم مشخص می‌شود. با بازیکنان و باشگاه‌های دیگر صحبت کردند و آن کسانی که به شرایط ما نزدیک بودند و احتیاج داشتیم را جذب کردیم. ان‌شاءالله که به‌خوبی برای نیم‌فصل دوم تقویت شویم.» فجر بازی‌های نیم‌فصل دومش را در خارج از شیراز برگزار می‌کند: «فدراسیون اعلام کرده بود با توجه به شرایط زمین حافظیه نمی‌توانیم در شیراز بازی کنیم و قطعاً اگر زمین خوبی داشته باشیم بچه‌ها راحت‌تر فوتبال بازی می‌کنند. ورزشگاه پارس که امسال آماده نمی‌شود و ما حتماً باید به استان دیگری برویم. باشگاه دارد پیگیری می‌کند تا ببینیم در کدام استان می‌توانیم بازی کنیم.» کلانتری در خصوص حسین مرادمند و سیاوش یزدانی که قرار بود‌ سرباز شوند این‌طور می‌گوید: «این موضوع را به دست خود باشگاه سپردیم تا ببینیم وضعیت این دو بازیکن واقعاً به چه شکل است؟ اگر سرباز شوند که وضعیت فرق دارد ولی حالا که دارند بازی می‌کنند لابد ‌مشکلی وجود ندارد. باشگاه باید پیگیری کند و هر اتفاقی بیفتد ما احترام می‌گذاریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم با بازیکنان نیم‌فصل اول و کسانی که اضافه می‌شوند پرقدرت‌تر ادامه بدهیم و فصل را بخوبی تمام کنیم.»
 
 
شرط جدایی تیموری از مس
علی علیزاده معاون فنی ورزشی باشگاه مس رفسنجان درباره جدایی مهدی کیانی می‌گوید: «با تراکتور توافق کردیم کیانی را به تبریز منتقل کنیم. در مذاکرات اخیر با میرمعصوم سهرابی این توافق حاصل شد و در حال حاضر کار‌های انتقالش را انجام می‌دهیم. مس در حق کیانی لطف کرد؛ وقتی دیدیم خودش مایل است به تراکتور برود به او کمک کردیم تا جدا شود. از طرفی به باشگاه بزرگ تراکتور کمک کردیم با جذب این بازیکن از این پس بهتر کار کند. می‌دانستیم باشگاه تراکتور به بازیکن نیاز دارد و ما به هر دو طرف کمک کردیم تا این انتقال صورت بگیرد.» 
اما چرا انتقال تیموری انجام نمی‌شود: «در مورد تیموری هنوز به توافق نرسیده‌ایم. این بازیکن به جز تراکتور از تیم دیگری پیشنهاد رسمی نداشت و نامه‌ای برای ما ارسال نشد. از این‌رو در مذاکراتی که برای کیانی صورت می‌گرفت در مورد تیموری هم صحبت شد. تراکتوری‌ها برای انتقال این بازیکن با ما چانه می‌زنند، اما ما باید جایگزین تیموری را بگیریم تا به این بازیکن اجازه جدایی دهیم. به همین دلیل تراکتوری‌ها بر سر این بازیکن با ما چانه می‌زنند تا شاید به نتیجه برسند.»
 

 


Page Generated in 0.0050 sec