printlogo


کد خبر: 242232تاریخ: 1400/11/19 00:00
سوژه

هزینه 54 میلیاردی تراکتور برای چند بازیکن به‌دردنخور!
باشگاه تراکتور در حالی اقدام به پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی سابق این تیم کرده که با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد میلیاردها تومان برای این کار هزینه شده است. باشگاه تراکتور هفته گذشته خبر از پرداخت مطالبات کوین فورچونه، لی هری اروین و عکاشه حمزاوی و باز شدن پنجره نقل ‌و انتقالاتی سرخپوشان تبریزی داد؛ اتفاقی که با توجه به بدهی‌ سنگین باشگاه تبریزی به سه بازیکن خارجی، کمی سخت به نظر می‌رسد، اما در نهایت رخ داد. تراکتوری‌ها علاوه بر این سه بازیکن، قسط دوم و پایانی مطالبات کوین کنستانت را نیز هفته گذشته به حساب این بازیکن واریز کردند تا مشخص شود وضع مالی سرخ‌های تبریزی آنقدرها هم بد نیست. تراکتور طبق احکام فیفا و تأیید دادگاه عالی ورزش، یک میلیون و 300 هزار دلار به فورچونه، 210 هزار یورو به اروین و 171 هزار یورو به حمزاوی پرداخت کرده و 300 یورو نیز بابت قسط دوم کنستانت به حساب این بازیکن واریز شده است. در نتیجه با یک حساب سرانگشتی و با در نظر گرفتن دلار 27 هزار تومانی و یوروی 30 هزار تومانی، مشخص می‌شود که تراکتوری‌ها حدود 54 میلیارد تومان ناقابل هزینه چند بازیکن بی‌کیفیت و «به درد نخور» کرده‌اند. قراردادهایی که اکثر آنها از طریق واسطه‌های بدنام به تراکتور تحمیل شدند و عملاً هیچ‌کدام از این بازیکنان دردی از تراکتور در سال‌های گذشته دوا نکردند.
 
 
نگه داشتن کوشکی کار سختی بود
 حسینی: بازی خوبی مقابل استقلال انجام می‌دهیم
مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش مقابل استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی می‌گوید: «واقعیت این است که ما تا پیش از تعطیلات شرایط خوبی داشتیم و بچه‌های‌مان روند خوبی را در پیش گرفته بودند. متأسفانه با شروع تعطیلات و رسیدن نیم‌فصل و نقل‌ و انتقالات چند بازیکن‌مان را از دست دادیم و مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم و چند بازیکن دیگر هم خواهان جدایی بودند. در این مدت تنها کار خوب ما این بود که خوب تمرین کردیم. امیدوارم فردا یک بازی خوب مقابل تیم خوب استقلال انجام دهیم. بازی اول بعد از تعطیلات سخت می‌شود بویژه اینکه تیم تغییراتی را هم داشته باشد. البته ما همیشه نگاه‌مان مثبت است و سعی کردیم کمبودهای‌مان را با تمرین جبران کنیم و ان‌شاءالله فردا بازیکنان یک بازی خوب انجام دهند.» او درباره جدایی کوشکی از تیمش این‌طور می‌گوید: «به هر شکل ما یک مقدار مشکلات مالی داشتیم و نگه داشتن کوشکی کار سختی برای باشگاه شده بود. تیم‌های زیادی دنبال او بودند و با توجه به اینکه یک مقدار به این ترانسفر نیاز داشتیم و باید قراردادها را پرداخت می‌کردیم، باشگاه مجبور به این کار بود. سایر بازیکنان هم خودشان خواهان جدایی هستند و این موضوع یک مقدار نگران‌کننده است، ولی فکر می‌کنم با کار بیشتر و انسجام بهتر بتوانیم این جابه‌جایی‌ها را جبران کنیم.»
 
 
زنده‌روح: میدان تیر هم رفته‌ام
 احمد زنده‌روح هافبک فجرسپاسی درباره گذراندن دوران خدمت سربازی‌اش در این تیم می‌گوید: «ما به میدان تیر رفتیم و دوره آموزشی خود را هم گذرانده‌ایم و وظایف خود را انجام دادیم. آن عکسی هم که چند وقت پیش از من و بازیکنان سرباز فجر با لباس سربازی منتشر شد داشتیم در میدان تیر، تیراندازی می‌کردیم. خدا بخواهد دوره آموزشی ما هم به‌زودی تمام می‌شود.»  اما چرا بازی او نسبت به فصل قبل به چشم نمی‌آید: «با توجه به شرایط فصل گذشته اتفاقات خوب فوتبالی می‌توانست برای من رخ دهد و خیلی امیدوار بودم و تا حدی هم به آنها دست پیدا کرده بودم. انتقال از گل‌گهر به فجر یک نوع چالش محسوب می‌شود و سختی‌های خودش را داشت اما این را در نظر بگیرید که تمام بچه‌ها تلاش کردند تا بهترین نتایج را بگیریم و ان‌شاءالله آخر این داستان بخوبی تمام شود. طبیعی است وقتی یک تیم بعد از چند سال دوری به لیگ برتر صعود می‌کند کمی شرایط متفاوتی داشته باشد ولی این موضوع را به فال نیک می‌گیریم، ان‌شاءالله در ادامه اتفاقات بهتری بیفتد.»
 

 


Page Generated in 0.0047 sec