printlogo


کد خبر: 242215تاریخ: 1400/11/18 00:00
آقای اصولی، از روز اول باید اعتراض می‌کردید

سرمقاله
 
اگر بنا به دسته‌بندی در هیأت رئیسه باشد، احسان اصولی تا کنون حامی شهاب عزیزی خادم بود؛ اما شهاب عزیزی خادم و دوستانش آنقدر اشتباه مدیریتی داشته‌اند که هیچ فردی کنار آنها باقی نماند. اصولی در مصاحبه‌ای مفصل، به حرف‌ها و ادبیات رفیعی، دوست و مشاور حقوقی رئیس فدراسیون در حمله به احمد براتی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، اعتراضی تند کرده است. در این رابطه ضرورت دارد به چند نکته اشاره کنیم:
1- یکی از دلایل تشکیل مجمع، ایجاد چند صدایی برای راهبری بهتر رشته‌های ورزشی است. اگر بنا باشد تک صدایی باشد و هر چه رئیس می‌گوید بقیه بگویند چشم، اصلاً مجمع و هیأت رئیسه نباشند بهتر است چون همه کارآیی و خاصیت خود را از دست می‌دهد. رئیس فدراسیون فوتبال ترجیح می‌دهد کاری که خودش صلاح می‌داند را انجام دهد نه آنچه صحیح است.
2- مهرداد سراجی و احمد براتی به این دلیل مورد غضب واقع شده‌اند (و شنیده‌ایم یکی از مشاوران رئیس هم اخیراً به جمع مغضوبان اضافه شده) که خواهان شفافیت و صداقت در فدراسیون فوتبال هستند. کجای این درخواست، باطل است؟ آنها می‌گویند صورت‌های مالی باید ارائه شوند و ضمناً هر مطلبی که قرار است از زبان فدراسیون فوتبال بیان شود، پیش از طرح، در هیأت رئیسه مورد بررسی قرار گیرد. در کنار همه اینها، فدراسیون به عنوان نهاد مرجع در فوتبال کشور، وظیفه دارد همه حقیقت (تأکید می‌کنیم همه حقیقت) را به مردم بگوید. کجای این خواسته‌ها، غیر قانونی است؟
3- شهاب عزیزی خادم زمانی که در هیأت رئیسه فدراسیون (در زمان ریاست علی کفاشیان) بود با همه مصوبات مخالفت می‌کرد و مدافع مطلق چند صدایی در اداره فدراسیون فوتبال بود. چرا هیچ‌یک از اعضای هیأت رئیسه، اتفاقات آن زمان را به یاد رئیس نمی‌آورند؟
4- آقای اصولی، کاش از روز اول در برابر همه اشتباهات و تصمیم‌های نادرست این فدراسیون می‌ایستادید. اگر مسیر را از همان روز اول اصلاح می‌کردید و اجازه دخالت به آدم‌های غریبه نمی‌دادید، به این نقطه نمی‌رسیدیم. گفتید «می‌خواهند» فدراسیون را به ناکجا آباد ببرند. آقای اصولی، لطفاً دقیق‌تر ببینید. فدراسیون فوتبال به ناکجا آباد رفت. بار دیگر لطفاً فعل ماضی به کار ببرید.
 

Page Generated in 0.0050 sec