printlogo


کد خبر: 242202تاریخ: 1400/11/18 00:00
خرده گزارش

معاون اقتصادی جدید
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حکمی «عطاالله خسرویان» را به‌عنوان معاون اقتصادی این باشگاه منصوب کرد. خسرویان پیش از این به‌عنوان مشاور اقتصادی در باشگاه‌ تراکتور و فدراسیون هاکی فعالیت داشته است. پیش از این گفته می‌شد رضا یلوه معاون اقتصادی سابق باشگاه پرسپولیس دوباره به این سمت برخواهد گشت.
 
سکوت یحیی در مورد عیسی 
با وجود بازگشت عیسی آل‌کثیر به تمرینات پرسپولیس و اینکه خودش گفته از حدود 5 روز دیگر آماده است اما کادر فنی پرسپولیس نمی‌خواهند در مورد او صحبت کنند. دیروز در نشست خبری وقتی از یحیی در مورد عیسی و مصدومیتش سؤال شد او جواب داد: «اجازه بدهید در مورد این مسأله بعداً صحبت کنیم. باید با خود عیسی هم صحبت کنم. خودش و من باید از وضعیتش اطلاعات بیشتری کسب کنیم.»
جالب اینکه یحیی در بین صحبت‌های دیروزش درباره حذب بازیکن جدید گفته باید بازیکنی بگیریم تا جایگزین آل‌کثیر مصدوم کنیم. این یعنی که نظر یحیی هنوز این است که عیسی باید از لیست خارج شود.
 
 
پرچم پرسپولیس در سیرجان
بازی سوپرجام در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. برخی اعضای کانون هواداران پرسپولیس دیروز با حضور در ورزشگاه پرچم‌های مربوط به این تیم را روی صندلی‌ها نصب کردند تا سرخ‌ها زیاد احساس غربت نکنند. زمین ورزشگاه سیرجان کیفیت خوبی دارد و دیروز اجازه ندادند پرسپولیس و فولاد در این زمین تمرین کنند. دیروز جام هم به سیرجان رسید و مسئولان سازمان لیگ مشغول تدارکات برگزاری مراسم بودند.
 
 
دنبال تمدید با سرلک
در پایان فصل جاری قرارداد میلاد سرلک بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به پایان خواهد رسید. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس درصدد تمدید قرارداد این بازیکن است. در زمان مدیریت صدری در این باشگاه نیز مذاکراتی با سرلک برای تمدید قرارداد صورت گرفت و قرار است مذاکرات در این‌باره ادامه پیدا کند.

Page Generated in 0.0044 sec