printlogo


کد خبر: 242201تاریخ: 1400/11/18 00:00
به سبک مربیگری جواد علاقه دارم
گل‌محمدی: برای قهرمانی با تمام وجود می‌جنگیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی سوپرجام در صحبت‌های مقدماتی‌اش گفت:
* سوپرجام فقط یک بازی اما چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است. تیم‌های قهرمان لیگ و جام حذفی برای رسیدن به سوپرجام زحمات زیادی کشیده‌اند تا در این مسابقه مقابل هم قرار بگیرند. سوپرجام یکی از جام‌های مهم است و امیدواریم مقابل تیم خوب فولاد بازی خوبی انجام بدهیم. فولاد، تیم قابل احترامی است و امسال با آمدن نکونام وضعیتش خیلی بهتر شده است.
*علاقه زیادی به سبک مربیگری جواد دارم و می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. فولاد تشکیلات و سیستم خیلی خوبی دارد و توانسته خودش را بخوبی تقویت کند. با جذب بازیکنان خوب، برای این بازی تقویت شده‌اند.
* ما هم با توجه به اتفاقاتی که افتاد و مشکلاتی که داشتیم، کار را شروع کردیم. یک دیدار تدارکاتی مقابل پیکان انجام دادیم. البته برای بازی فردا (امروز) چند بازیکن مصدوم داریم اما همه بچه‌ها برای این بازی و بردن سوپرجام انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند. امیدوارم بازی خوبی باشد. باید از هواداران هم که در این مدت مرا مورد حمایت و لطف خودشان قرار داده و شرمنده‌ام کردند، تشکر کنم. امیدوارم بتوانم تلاش بیشتری داشته باشم. قطعاً این موضوع مسئولیت مرا سنگین‌تر می‌کند. به طور قطع باید بیشتر از قبل کار کنم و این کار را هم انجام می‌دهم. ان‌شاءالله بتوانیم از شرمندگی‌شان در بیاییم و روزهای خوبی برای آنها رقم بزنیم. امیدوارم با آمادگی کامل و ذهن بزرگ وارد بازی فولاد شویم. همه نفرات ما انگیزه بالایی دارند و نسبت به این موضوع خیلی امیدواریم.
* بهترین شهری که می‌شد انتخاب کرد همین سیرجان بود. با توجه به زیرساخت‌های خوب، ورزشگاه زیبا، آرامش و امکانات خوبی که این شهر دارد، بهترین انتخاب انجام شد. باید از تیم داوری که فکر می‌کنم آخرین بازی‌شان در فوتبال ما است تشکر کرده و برای آنها هم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. زحمات زیادی در این فوتبال کشیدند و از تک تک آنها متشکر هستیم. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشند. در آینده برای آنها آرزوی موفقیت دارم.
*همیشه وقتی در پرسپولیس کار می‌کنید باید برای بردن و قهرمانی بجنگید؛ فارغ از اینکه چه مشکلاتی وجود دارد. این کار را انجام می‌دهیم و باید دید روی تقدیر، قضا و قدر الهی چه اتفاقی می‌افتد. قطعاً برای بهتر شدن، موفق شدن و قهرمانی با تمام وجودمان می‌جنگیم.

Page Generated in 0.0050 sec