printlogo


کد خبر: 242200تاریخ: 1400/11/18 00:00
سوپر جام؛ بازی بزرگ
گل‌محمــدی مقابل فــولاد هت‌تریک می‌کند

فولاد خورستان در اولین هفته بیست و یکمین دوره لیگ‌برتر، در سی‌ام مهرماه سال‌جاری میزبان شاگردان یحیی گل‌محمدی بود. بازی هفته اول سختی‌های خودش را داشت و این سختی‌ها برای فولاد در خانه‌اش دوچندان شده بود، بازی با قهرمان 5 دوره گذشته، کار راحتی برای فولاد نبود، اما این تیم در خانه‌اش بازی می‌کرد و انتظار می‌رفت نتیجه خوبی برای فولاد رقم بخورد، بخصوص اینکه شاگردان ویسی توانستند نیمه اول بازی را بدون باز شدن دروازه تیم‌شان سپری کنند و با تساوی به رختکن بروند. اما این بازی برعکس انتظار، یکی از بازی‌های پرگل هفته اول شد، پرسپولیسی‌ها در دقیقه 61 با گل رضا اسدی و با پاس گل عالیشاه پیش افتادند. دقیقه 72 حامد پاکدل گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند و در دقیقه 77 پریرا از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده فولاد را جبران کرد، اما در دقیقه 84، عیسی آل‌کثیر گل سوم را وارد دروازه فولاد کرد تا شکست سنگینی در اولین هفته لیگ به‌نام فولاد ثبت شود. بازی برگشت فولاد و پرسپولیس هم به نفع سرخ‌پوشان تمام شد و گل‌محمدی توانست 6 امتیاز دو بازی این فصل از رقابت‌ها مقابل فولاد را از آن خود کند. حالا در آستانه بازی سوپرجام باید منتظر ماند و دید که آیا همان نتیجه تکرار می‌شود و یا با تفاوت‌هایی که دو تیم تا اینجای کار داشته‌اند، نتیجه دیگری رقم خواهد خورد.

ویسی غایب بزرگ بازی بزرگ
در بازی هفته اول لیگ برتر و مصاف فولاد و پرسپولیس، عبدالله ویسی هدایت فولاد را بر عهده داشت و البته شکست سنگینی مقابل گل‌محمدی متحمل شد، اما حالا در رویارویی سوپرجام، خبری از ویسی نیست. شاید خودش هم فکر نمی‌کرد که پایش به این بازی بزرگ نرسد و شاید هم با همان نتیجه اولین هفته مقابل پرسپولیس جایگاهش را متزلزل می‌دید، به هر حال ویسی غایب بزرگ این بازی بزرگ است.
 
دومین بازی نکونام مقابل گل‌محمـــدی
اولین باخت را ویسی مقابل گل‌محمدی متحمل شد و بعد از آن خیلی زود نکونام روی نیمکت فولاد نشست. نکونام در 12 بازی گذشته با فولاد 4 برد، 3 باخت و 5 مساوی داشته و یکی از باخت‌هایش مقابل گل‌محمدی بوده است. تا اینجای کار گل‌محمدی هر دو بازی را با دو سرمربی برده است و حالا در سومین بازی و در مقابل نکونام هم به برد فکر می‌کند که اگر این اتفاق رخ دهد، گل‌محمدی برای سومین بار فولاد را و برای دومین بار نکونام را شکست خواهد 
داد.
 
خط حمله پرسپولیس در غیاب آل‌کثیر
به طور حتم تکرار زدن سه گل به فولاد در بازی سوپرجام، خیلی برای هواداران پرسپولیس ایده‌آل خواهد بود، اما باید توجه داشت که حداقل یکی از گلزنان آن بازی، در بازی سوپرجام، غایب است. عیسی آل‌کثیر یک گل از سه گل پرسپولیس را در بازی با فولاد به ثمر رساند و خیال پرسپولیسی‌ها را برای برد مقابل فولاد راحت کرد، اما حالا برای این بازی او مصدوم است و تیمش را همراهی نمی‌کند. 

 


Page Generated in 0.0047 sec