printlogo


کد خبر: 242192تاریخ: 1400/11/18 00:00
مهدوی با پیامک من را برای بازی منتخب دعوت کرد
اکبرپور: یزدانی کاری نکند استقلال آسیب ببیند

 مهدیه دریابیگی  
 
بازی منتخب سرخابی‌ها و تیم منتخب 98 به بهانه یادبود مرحوم انصاریان و میناوند روز جمعه برگزار شد، اما بعد از برگزاری این مسابقه تعدادی از بازیکنان سرخابی از جمله جواد کاظمیان از اینکه در این بازی حضور نداشتند، گله‌مند شدند. در خصوص حواشی این بازی و دلخوری‌های پیش‌آمده همچنین اتفاقات بازی استقلال و هوادار که حواشی تازه‌ای را برای تیم صدرنشین استقلال به وجود آورد با علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال همکلام شدیم. اکبرپور در بازی منتخب 98 و سرخابی‌ها حضور داشت و می‌تواند در خصوص دلخوری‌های پیش‌آمده توضیح دهد.
 
شما یکی از افرادی بودید که در بازی تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی‌ها که به بهانه یادبود انصاریان و میناوند برگزار شده بود حضور داشتید، اما تعدادی از بازیکنان قدیمی که اتفاقاً دوستی نزدیکی هم با مرحوم انصاریان داشتند در این بازی حضور نداشتند و از این بابت دلخور بودند!
 من در جریان نحوه دعوت کردن نیستم فقط می‌دانم که آقایان مهدوی و خداداد بچه‌ها را به این بازی دعوت کردند و من را هم آقای مهدوی با پیامک دعوت کرد. من هم به احترام آن عزیزان  برای انجام بازی رفتم. البته این را بگویم ما از خیلی وقت پیش عضو تیم منتخب 98 هستیم و در کنار هم بازی می‌کنیم اما در جریان ریز قضایای دعوت کردن نیستم و نمی‌توانم اظهار نظر خاصی بکنم.
بازی استقلال و هوادار هم پر از حواشی بود و حتی گفته شد به‌دلیل حضور حسین‌زاده در زمین که باعث شد استقلال دوازده نفره باشد، نتیجه بازی باید عوض شود، نظرتان در این خصوص چیست؟
بعد از اینکه رأی پرونده گل‌گهر صادر شد هر طور که شده می‌خواهند یک وصله به استقلال بچسبانند تا امتیاز این تیم کم شود و از صدر پایین بیاید، در چنین شرایطی استقلالی‌ها باید باهوش باشند و در نشست‌های خبری طوری صحبت نکنند که آتو دست دشمن دهند. باید در آرامش کامل فقط به فکر قهرمانی باشند. من صحنه تعویض حسین‌زاده را دیدم، این بازیکن بیرون زمین بود و بعد از زدن گل به زمین آمد؛ مثل هر صحنه گلی که تعدادی از بیرون زمین برای شادی کردن به داخل زمین می‌آیند اما با وجود این کاش بازیکنان ما زیرک باشند و آتو دست دشمنان استقلال ندهند. اگر حسین‌زاده در این صحنه به داخل زمین نمی‌آمد بهانه دست دشمنان نمی‌افتاد تا پیروزی استقلال را لوث کنند!
مجیدی در نشست خبری بعد از این بازی اظهار نظرهای تندی علیه اسکوچیچ انجام داد و مدعی شد دلیل اخراج و ناراحتی یزدانی این است که در تیم ملی به او بازی ندادند و به نوعی ضربه روحی به او زدند! نظر شما در خصوص صحبت‌های مجیدی چیست؟
 من صحبت‌های مجیدی را نشنیدم اما وظیفه هر مربی است که بازیکنش را از نظر روحی در بهترین شرایط قرار دهد ولی این نکته را هم بگویم وقتی مربی یک بازیکن را دعوت می‌کند و هدفش این است که در صورت مصدومیت یا محرومیت بازیکن اصلی به او بازی دهد اما حتی با وجود غیبت آن بازیکن یک نفر از پست دیگر را بازی می‌دهد و به بازیکن جانشین بازی نمی‌دهد به او بی‌احترامی کرده است. فکر می‌کنم کار اسکوچیچ یک نوع بی‌احترامی به یزدانی بود.
پس به یزدانی حق می‌دهید که ناراحت باشد؟
 نه، منظور حرف من این نیست که به یزدانی حق می‌دهم ناراحت باشد، اتفاقاً من اصلاً حق نمی‌دهم یزدانی ناراحت باشد و در بازی طوری رفتار کند که اخراج شود بعد تیمش ضربه ببیند، بلکه یزدانی برای اثبات خودش به سرمربی تیم ملی باید بهتر عمل کند تا حدی که نتوانند از نام او بگذرند.
استقلال بازی با پیکان را در پیش دارد و در این بازی فرصت باخت و اشتباهی ندارد!
جام حذفی چون تک بازی است و باید فقط ببری استقلال باید حواسش جمع باشد. استقلال باید برای قهرمانی در هر دو جام تلاش کند. پیکان تیم خوبی است اما استقلال اگر خودش باشد هیچ تیمی جلودارش نیست.
 

Page Generated in 0.0050 sec