printlogo


کد خبر: 242189تاریخ: 1400/11/18 00:00
خبر

بازیکنان استقلال، همچنان نگران کرونا
فقط در ورزشگاه آزادی خیال‌مان راحت است
ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا و شرایط دشواری که آنها طی 20 روز گذشته سپری کردند موجب شده تا بیش از پیش نگران سلامتی خودشان باشند. البته هنگام برگزاری بازی این تیم مقابل هوادار در استادیوم انقلاب کرج باز هم شاهد رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی بودیم و همین مسأله صدای اعتراض فرهاد مجیدی را به آسمان بلند کرد. استقلالی‌ها قبل از شروع تمرین دیروز با ابراز نگرانی از شرایطی که در شهرستان‌ها برایشان ایجاد می‌شود، معتقد بودند هنگام اقامت در هتل‌های خارج از تهران می‌توان وضعیت را کنترل کرد و در بدترین شرایط، حداکثر داخل اتاق ماند ولی در زمان برگزاری مسابقات، کنترل فضای اطراف زمین و مسیرهای منتهی به رختکن‌ها اصلاً در اختیار آنها نیست و افراد غیرمسئول بسیار زیادی گاهی اوقات حتی بدون ماسک آنجا تردد می‌کنند! بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند فقط هنگامی که در ورزشگاه آزادی بازی دارند، خیالشان راحت است که افراد غیرمسئول زیادی اجازه تردد ندارند و فضا تحت کنترل است.
 
خواسته جدی کادر فنی استقلال
دو هفته قبل از دربی باید زمین خوب داشته باشیم
دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر حداقل تا عید نوروز با فشردگی کامل برگزار می‌شود و علاوه بر آن، به احتمال زیاد یک دوره از رقابت‌های جام حذفی را نیز قبل از پایان سال پیش روی خود خواهیم داشت. در چنین شرایطی کیفیت پایین زمین تمرین یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کادر فنی استقلال محسوب می‌شود. مشکلی که استقلالی‌ها از دوران سرمربیگری محمود فکری همچنان با آن دست به گریبان هستند و مشخص نیست چه زمانی مرتفع خواهد شد. مربیان استقلال از مسئولان باشگاه خواسته‌اند شرایط را به‌گونه‌ای برایشان فراهم کنند تا حداقل دو هفته قبل از تاریخ دربی پایتخت، یک زمین تمرین مناسب و هموار در اختیار آنها قرار بگیرد تا بتوانند اندیشه‌های تاکتیکی مورد نظر خود را پیاده کنند و با شرایط بهتری به مصاف مردان یحیی گل‌محمدی بروند. شرایط زمین‌های تمرینی استقلال در فصل جاری بارها باعث ناراحتی فرهاد مجیدی و سایر مربیان این تیم شده است.
 
 
مهری هشتمین خروجی؟
شاید سعید مهری هم یکی از بازیکنانی باشد که از استقلال جدا شود. مهری نزدیک دو هفته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا نتوانست در تمرین تیم استقلال شرکت کند و از روز شنبه دوباره به اردوی استقلال ملحق شد، اما به نظر می‌رسد این حضور زیاد دوام نیاورد و مهری نیز از جمله بازیکنانی باشد که تیم استقلال را ترک می‌کند. طی دو فصل جاری بازی زیادی به سعید مهری نرسیده است و با توجه به اینکه استقلال هافبک ازبک را به تازگی خریده است در ادامه فصل هم بعید است به مهری بازی برسد و این بازیکن برای ادامه فصل احتمال دارد در تیم دیگری توپ بزند. فعلاً جدایی سعید مهری از استقلال در حد احتمالات است.
 
 
عصبانیت مربیان از اخطارهای بی‌مورد
مربیان استقلال از اخطار گرفتن‌های غیرفنی و بی‌مورد بازیکنان خود عصبانی هستند. دور برگشت مسابقات عملاً برای استقلال آغاز شده و این تیم پس از رویارویی با پیکان در چهارچوب جام حذفی، 14 مسابقه فوق‌العاده مهم لیگ برتری پیش روی خود دارد که پیروزی یا شکست در هر کدام از آنها می‌تواند در قهرمان شدن یا نشدن استقلالی‌ها نقش بسیار مهمی ایفا کند به همین خاطر فرهاد مجیدی نمی‌خواهد شاگردان خود را به دلایل غیرفنی از دست بدهد. کادر فنی استقلال بخوبی می‌دانند با توجه به فشردگی مسابقات، قطعاً تعداد مصدومان آنها افزایش پیدا خواهد کرد و در چنین شرایطی، محروم شدن بازیکنان به خاطر کارت‌های زرد و قرمز، دردسری مضاعف است که نباید رخ دهد بر همین اساس قرار شده هر کدام از بازیکنان استقلال که اخطار بی‌مورد و خارج از اتفاقات فنی مسابقه دریافت کنند، با صلاحدید مربیان این تیم جریمه شوند. روشی که سال‌هاست در فوتبال روز جهان اجرا می‌شود و گاهی اوقات هم تیم‌های ایرانی آن را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
 

 


Page Generated in 0.0048 sec