printlogo


کد خبر: 242188تاریخ: 1400/11/18 00:00
خبر

دو بازیکن چلسی در راه بارسلونا
بارسلونا از بودجه خود در نقل و انتقالات تابستانی برای خرید یک مهاجم مرکزی استفاده خواهد کرد و برای سایر پست‌ها به سراغ بازیکنان آزاد خواهد رفت. آنها در تلاش هستند که سزار آسپیلیکوئتا و آندریاس کریستنسن از چلسی را جذب کنند و گفته می‌شود آسپیلیکوئتا با قراردادی سه‌ساله موافقت کرده است. مذاکرات با کریستنسن در هفته‌های اخیر متوقف شده بود و حالا از سر گرفته شده است. بارسلونا منتظر جواب این بازیکن دانمارکی است.
 
رایس چشم‌انتظار چلسی
دکلان رایس با وجود قیمت 100 میلیون پوندی‌اش، باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند، هرچند که تنها یک باشگاه را مد نظر دارد. هدف اصلی منچستر یونایتد در بازار نقل و انتقالات، تقویت خط میانی‌اش است و به این ترتیب به سراغ این بازیکن انگلیسی رفته است. اما با وجود علاقه یونایتد و همچنین منچسترسیتی، رایس ترجیح می‌دهد به چلسی برود، تیمی که از کودکی طرفدارش بوده است. چلسی هم اوضاع او را زیر نظر دارد.
 
دورتموند نگران از پیشنهاد لیورپول برای بلینگهام
بوروسیا دورتموند می‌خواهد قرارداد جود بلینگهام را تمدید کند. قرارداد فعلی او در سال 2025 به پایان می‌رسد و دورتموند بسیار زودتر از آن موقع به فکر تمدید قراردادش است.
دلیلش این است که این باشگاه آلمانی، نگران علاقه لیورپول به اوست و می‌ترسد که آنها در تابستان برای خریدش پیشنهاد بدهند. آنها می‌خواهند تا پیش از تابستان، قرارداد جدیدی با بلینگهام امضا کنند.
 
مادرید دیگر هالند را نمی‌خواهد
رئال مادرید دیگر به‌دنبال خرید ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند نیست، چرا که پس از جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، بودجه لازم برای جذب هالند را نخواهد داشت. امباپه به‌صورت آزاد راهی رئال می‌شود، اما جذب او هزینه‌های زیادی برای این باشگاه به همراه دارد. در هر حال رئال امیدوار است که مشکلات مالی بارسلونا باعث شود این بازیکن نروژی به لیگ برتر برود، جایی که منچستر یونایتد، منچستر سیتی، چلسی و لیورپول او را می‌خواهند.
 
بازیکنان سیتی امیدوار به ماندن پپ
بازیکنان منچسترسیتی بر این باورند که پپ گواردیولا پس از فصل بعد هم مربی تیمشان خواهد ماند. قرارداد او در پایان فصل 23-2022 منقضی می‌شود و شایعات حاکی از آن است که او شاید باشگاه را ترک کند. اما رختکن سیتی بر این باور است که گواردیولا در این باشگاه خوشحال است و می‌خواهد میراث خود را به جا بگذارد.
 
لیورپول،  همچنان به‌دنبال کاروالیو
لیورپول قصد دارد مذاکرات جدیدی را با فولام بر سر جذب فابیو کاروالیو آغاز کند. انتقال او در ژانویه در لحظه آخر ناکام ماند، ولی سرخ‌پوشان می‌خواهند این بازیکن 19ساله را در تابستان جذب کنند.
 
منچستر یونایتد و چلسی به‌دنبال ایساک
منچستریونایتد و چلسی می‌خواهند الکساندر ایساک، مهاجم رئال سوسیه‌داد را جذب کنند. یونایتد این بازیکن را جانشین کریستیانو رونالدو می‌داند و ممکن است در تابستان برای خرید او پیشنهاد بدهد. آرسنال هم این بازیکن 22ساله را زیر نظر داشته است.
 
فیلیپس مورد توجه بزرگان
اشلی فیلیپس، ستاره نوجوان بلکبرن، زیر نظر منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی قرار دارد. این باشگاه‌های لیگ برتری به‌دنبال این مدافع میانی 16ساله هستند. اورتون و تاتنهام هم اوضاع را زیر نظر دارند.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec