printlogo


کد خبر: 242176تاریخ: 1400/11/18 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
شبکه ورزش همیشه مسابقات حساس لیگ برتر فوتبال را یک روز بعد، ساعت 6 صبح بازپخش می‌کرد. آنهایی که به هر علتی فرصت نکرده بودند پخش زنده بازی‌ها را تماشا کنند، روز بعد با پخش مجدد از اتفاقات و حواشی بازی کاملاً مطلع می‌شدند اما در حال حاضر پخش مسابقات اسکی جای آن را گرفته است. از مسئولان صداوسیما تقاضا دارم بازی‌های لیگ برتر فوتبال را بازپخش کنند.
کیوان از تهران
 
فرهاد مجیدی بهتر ‌است رفتار فوتبالی داشته باشد و دست از این اسطوره بازی بردارد. او باید رفتار فوتبالی را از اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان یاد بگیرد.
صادقیان از اصفهان
 
احترام به کریم باقری یعنی احترام به تیم ملی؛ اما وجود او باعث شده که استقلالی‌ها کمتر به تیم ملی دعوت شوند!
سعید از تهران
 
اسکوچیچ باید راضی باشد که مربی یکی از تیم‌های راه یافته به جام جهانی بدون باخت است، البته بازی لژیونرهای تیم ملی فوق‌العاده بوده و در هر بازی عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند.
علی غلامی از تبریز
 
طرفداران استقلال نسبت به رفتن بابک انتقاد نکنند، چون او هیچ حرفی پشت سر اعضای تیم استقلال نزده، پولش را به تیم استقلال بخشید، به فیفا هم شکایت نکرد. در حال حاضر در تیم هوادار بازی می‌کند و مربیان این تیم هم از عملکرد او راضی هستند.
محمدی از تهران
 
فرهاد مجید گفته تیم استقلال بهترین تیم لیگ برتر است. لطفاً به مجیدی بگویید معمولاً جوجه را آخر فصل می‌شمارند.
سیاوش از کرج
 

 


Page Generated in 0.0045 sec