printlogo


کد خبر: 242165تاریخ: 1400/11/18 00:00
نقل و انتقالات

بازگشت هاشمی‌‌نسب به فولاد
مهدی هاشمی‌نسب مربی فصل گذشته تیم فولاد خوزستان که با جدایی نکونام از این تیم جدا شده بود، مجدداً به ‌این تیم بازگشت.  هاشمی‌نسب بعد از جدایی ویسی از فولاد و پیوستن دوباره نکونام به این تیم، بازگشت به جمع سرخپوشان را قبول نکرد اما با گذشت چند هفته از فعالیت دوباره نکونام، وی به‌عنوان مربی به کادر‌فنی فولاد بازگشت. 
 
 
باقرپسند به ذوب آهن پیوست
سعید باقرپسند مهاجم اسبق تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.  او که فصل گذشته در تیم سومقاییت آذربایجان حضور داشت، با عقد قراردادی به‌مدت یک سال و نیم، به جمع سبزپوشان اصفهانی اضافه شد. باقرپسند حضور در تیم‌های شهرداری و ماشین‌سازی تبریز را نیز در  کارنامه دارد.
 
 
توافق هافبک تیم ملی عراق با سپاهان
شبکه «الکوره العراقیه» خبر داد حسن عبدالکریم هافبک تیم ملی عراق و عضو باشگاه الکرخ به پیشنهاد سپاهان ایران چراغ سبز نشان داده است. طبق اعلام رسانه عراقی هافبک تیم ملی این کشور با پیشنهاد سپاهان برای امضای قرارداد 2 و نیم ساله با این تیم به توافق نهایی رسید. عبدالکریم 23 ساله در دور هشتم مسابقات انتخابی جام‌جهانی با درخشش به همراه تیم ملی کشورش به‌عنوان بهترین پدیده هفته آسیا انتخاب شده بود. پیش از این باشگاه سپاهان رسماً پیشنهاد خود را به باشگاه عراقی ارائه کرده بود. طبق اعلام رئیس باشگاه الکرخ آنها موافق لژیونر شدن عبدالکریم حسن بودند و در حال بررسی پیشنهادهای رسیده که در نهایت پیشنهاد سپاهان پذیرفته شد.
 
 
احتمال جدایی ۳ بازیکن فولاد
تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی فردا در بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که محمد میری و احمد الجبوری از لیست این تیم کنار گذاشته شدند. جواد نکونام سرمربی فولاد تمایل چندانی برای ادامه همکاری با این دو بازیکن ندارد و احتمال جدایی آنها از جمع سرخپوشان زیاد است. محمد قاسمی‌نژاد هافبک فولاد هم یکی دیگر از بازیکنان فولاد است که شاید در نیم‌فصل دوم پیراهن تیم دیگری را بر تن کند. البته این بازیکن برای بازی سوپرجام، همراه تیمش به سیرجان سفر کرده است.
 
 
مخالفت نویدکیا با جدایی رجبی
داود رجبی مدافع چپ سپاهان در این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده و نیمکت‌نشین امید نورافکن بوده است. این بازیکن در نیم‌فصل با چند پیشنهاد مواجه شده که جدی‌ترین پیشنهادش مربوط به باشگاه ذوب‌آهن بوده است. محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اما با جدایی این بازیکن مخالفت کرده است. بر اساس این گزارش، نیما میرزازاد دروازه‌بان سپاهان اما در آستانه جدایی از این تیم است. این بازیکن با توجه به حضور رشید مظاهری در سپاهان، از جمع زردپوشان جدا خواهد شد. میرزازاد چند پیشنهاد دارد که جدی‌ترین پیشنهادش مربوط به باشگاه صنعت نفت است.
 
 
دلیل فسخ نشدن قرارداد 3 بازیکن آبادانی
فرزاد جعفری، مدافع تیم فوتبال نفت آبادان که در ابتدای فصل از سایپا به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست، از این تیم جدا شد. ظاهراً وی که از هوادار پیشنهاد دارد، بزودی با این تیم تهرانی قرارداد امضا خواهد کرد. 
البته جعفری به‌دلیل مصدومیت، بسیاری از بازی‌های نفت را در 16 هفته ابتدایی لیگ برتر از دست داد. پس از فسخ قرارداد احمد گوهری با نفت آبادان و حضور وی در پرسپولیس، برخی بازیکنان این تیم مثل امید حامدی‌فر، شروین بزرگ و رضا یزداندوست هم به‌دنبال جدایی بودند. البته این نفرات به‌دلیل نداشتن بند فسخ در صورت پرداخت نشدن 50 درصد قراردادشان تا پایان نیم‌فصل، نتوانستند چنین کاری انجام بدهند. از طرفی با توجه به پرداختی جدید باشگاه صنعت‌نفت به این سه بازیکن، منصوریان هم مجوز جدایی شاگردانش را صادر نخواهد کرد. مهدی زبیدی، مهاجم فصل گذشته نفت آبادان هم پس از رفع مصدومیت رباط صلیبی‌اش این روزها در تمرینات این تیم حضور فعالی دارد. با وجود این سرمربی آبادانی‌ها تاکنون نظر نهایی‌ خود را برای عقد قرارداد با زبیدی اعلام نکرده و قرار است تا پیش از پایان نقل و انتقالات با بررسی بیشتر وضعیت این بازیکن، در این مورد به جمع‌بندی برسد.
 
 

 


Page Generated in 0.0055 sec