printlogo


کد خبر: 242164تاریخ: 1400/11/18 00:00
مهدی تارتار کجاست؟
ذوب‌آهن، قهرمان جام حذفی و نایب‌قهرمان آسیا است

ذوب‌آهن اصفهان فصل گذشته رقابت‌ها را خیلی بد تمام کرد. این تیم می‌توانست الان به جای سایپا در لیگ یک فوتبال کشورمان به میدان برود. 
ذوب‌آهن فقط با تفاضل گل در لیگ برتر ماند و اتفاقاً با تیم بالای سرش فاصله 4 امتیازی داشت. این تیم اصفهانی لیگ نوزدهم را هم همین‌طور پشت سر گذاشت. در این دوره از رقابت‌ها با 30 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت و فقط سه امتیاز با سقوط فاصله داشت. 
این تیم در دوره فعلی رقابت‌ها هم جایگاه خوبی ندارد و با 18 امتیاز از 16 بازی در رده یازدهم جدول قرار گرفته است. اما این همه واقعیت ذوب‌آهن نیست و مثل اینکه مهدی تارتار هم از واقعیت‌های ذوب‌آهن خیلی دور است. 
تارتار معمولاً در تیم‌هایی بوده که هیچ کدام در حد و اندازه ذوب‌آهن نبودند، این به معنای تحقیر سایر تیم‌ها نیست، فقط به این خاطر است که مهدی تارتار به یاد بیاورد که ذوب‌آهن، قابل مقایسه با خیلی از تیم‌هایی که تاکنون در آنها کار کرده، نیست. ذوب‌آهن یک پای ثابت فوتبال اصفهان است و قهرمانی جام حذفی را هم در کارنامه خود دارد، این تیم علاوه بر این، نایب قهرمان آسیا هم هست. پس اینکه ذوب‌آهن فصل گذشته در رده چهاردهم جدول بوده و فاصله‌ای با سقوط نداشته، صعود یک پله‌ای این تیم در این دوره از رقابت‌ها، چنگی به دل نخواهد زد. هواداران ذوب‌آهن از مربی که فکر می‌کند ذوب‌آهن با قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم برعکس فصل گذشته، کار فوق‌العاده‌ای انجام داده، استقبال نخواهند کرد. 
مهدی تارتار اگر به فکر ثابت کردن خودش است، باید بداند در چه جایگاهی ایستاده است و اگر قرار باشد، هواداران ذوب‌آهن، او را به‌عنوان یک مربی موفق در تیمشان ثبت و ضبط کنند، لازم است به فکر نتایج درخشان‌تری باشد، وگرنه صعود یک پله‌ای ذوب‌آهن و یا فرار از منطقه سقوط، برای این تیم و هوادارانش چنگی به دل 
نخواهد زد.
 

Page Generated in 0.0050 sec