printlogo


کد خبر: 242159تاریخ: 1400/11/17 00:00
بارسلونا – اتلتیکو مادرید؛ ساعت 18:45
نبرد صعود به لیگ قهرمانان

یکی از بازی‌های مهم این فصل لالیگا، امروز بین بارسلونا و اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود. بارسلونا در 21 بازی خود در این فصل 35 امتیاز کسب کرده و اتلتیکو که یک پله بالاتر از این تیم است، یک امتیاز هم بیشتر از آنها دارد.
نمی‌توان کتمان کرد که بارسلونا فصل سختی را پشت سر می‌گذارد. آنها فاصله زیادی با رئال مادرید صدرنشین دارند و در حال حاضر در میان چهار تیم برتر لیگ هم نیستند. البته بارسا از ابتدای دسامبر تاکنون در لالیگا شکست نخورده و در پنج بازی اخیر خود، سه پیروزی کسب کرده است. آنها پیش از تعطیلات دیدارهای ملی، آلاوس را با نتیجه یک بر صفر بردند.
این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه هم موفق ظاهر شد و فران تورس، پیرامریک اوبامیانگ و آداما ترائوره را جذب کرد. آنها البته نتوانستند عثمان دمبله را بفروشند.
بارسلونا از دسامبر 2019 تاکنون در لیگ اتلتیکو را نبرده و در سه بازی اخیر برابر این تیم دو شکست را هم تجربه کرده است.
اتلتیکو که مدافع عنوان قهرمانی است، در این فصل نتوانسته در بهترین فرم خود باشد. آنها اخیراً چهار بازی پشت سر هم در لیگ را باختند، هر چند که پس از آن، در سه بازی در لالیگا 7 امتیاز کسب کردند.
اتلتیکو که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با منچستر یونایتد بازی دارد، در سه بازی قبلی خود در تمامی رقابت‌ها، دو شکست را تجربه کرده است. البته آنها در بازی اخیرشان در لیگ، والنسیا را با نتیجه سه بر دو بردند.
بارسلونا در این بازی کلمان لنگله، ساموئل اومتیتی، آنسو فاتی، سرخی روبرتو، اریک گارسیا و الخاندرو بالده را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و ممفیس دیپای هم مشکل آمادگی جسمانی دارد.
اوبامیانگ و ترائوره که به‌تازگی به بارسا پیوسته‌اند آماده بازی هستند و انتظار می‌رود که کار را از روی نیمکت آغاز کنند. لوک دی‌یونگ که در سه بازی اخیر در لیگ دو گل زده، احتمالاً در ترکیب ثابت حضور می‌یابد.
گاوی پس از محرومیت در لیگ به میادین برمی‌گردد و دنی آلوز هم احتمالاً جای سرجینیو دست را در سمت راست خط دفاع می‌گیرد.
آینده رونالد آرائوخو هم نامشخص است. از قرارداد او یک سال و نیم باقی مانده است. در هر حال، او کنار جرارد پیکه در قلب خط دفاع حضور می‌یابد.
در اتلتیکو، جفری کوندوگبیا، آنتوان گریزمان و مارکوس یورنته به‌دلیل مصدومیت غایب هستند. نبود یورنته باعث می‌شود دانیل واس، خرید جدید اتلتیکو، در پست مدافع راست به میدان برود. در قلب دفاع هم استفان ساویچ و خوسه خیمنس بازی خواهند کرد.
سیمئونه در خط حمله هم باید تصمیمات مهمی بگیرد. ژوائو فلیکس، آنخل کوریا و ماتئوس کنیا می‌خواهند در کنار لوییس سوارس بازی کنند. توماس لمار و یانیک کاراسکو هم به‌دنبال حضور در کناره‌های میدان هستند.
اکتور اررا هم گزینه‌ای برای تقویت خط میانی تیم است، ولی احتمالاً رودریگو دی‌پل در کنار کوکه در این خط حضور می‌یابد.
 
ترکیب احتمالی:
بارسلونا: تراشتگن، آلوز، آرائوخو، پیکه، آلبا، فرنکی دی‌یونگ، بوسکتس، پدری، تورس، لوک دی‌یونگ، گاوی
اتلتیکو مادرید: اوبلاک، واس، خیمنس، ساویچ، ارموسو، کاراسکو، دی‌پل، کوکه، لمار، کوریا، سوارس

 


Page Generated in 0.0052 sec